جابه جائی بیش از 72 هزارتن کالا در شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز

به گزارش ایران 20 دانلود، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز گفت: سال جاری بیش از 72 هزار تن کالا در این شهرستان ها جا به جا شده است.

جابه جائی بیش از 72 هزارتن کالا در شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز

به گزارش خبرنگار از ، آیدین مرادی، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز در بازدید از شرکت های حمل ونقل کالا گفت: در دو ماهه نخست سال جاری بیش از 72 هزار تن کالا در این شهرستان ها به وسیله 15شرکت فعال در بخش حمل و نقل کالا جابه جا شده است.

او با بیان اینکه در مدت یاد شده 11 هزارو 521 برگ بارنامه هم صادر شده است توضیح داد: راهداران جهت برچیدن صحفه تابلو و علایم فرسوده و معیوب و بدون بازتاب، رنگ آمیزی سرعت کاه ها، حریم زنی راه اصلی و روستایی، لکه گیری آسفالت در راه های اصلی و فرعی و روستایی و برطرف افتادگی شانه راه در محور سربند به زیوه بطول 46/5 کیلومتر و اصلاح سرعت کاه ها و رنگ آمیزی پایه تابلو و علایم و پایه های چراغ های چشمک زن در جهت های اصلی و اجرای عملیات لکه گیری با آسفالت سرد هستند.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز بعلاوه اسم کرد: لکه گیری کلیه راه های اصلی شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز با آسفالت سرد اجرا شده و لکه گیری راه های روستایی در حال انجام است.

مرادی گفت: شستشوی تابلو و علایم راه ها به تعداد 2 هزار و 850 عدد و آزادسازی حریم راه بطول 58 کیلومتر و اجرای روشنایی سه راهی کشت و صنعت آغاز شده و انجام روشنایی سه راهی های ایران آباد و مغانسر در دست اجرا می باشد.

او اضافه کرد: ساماندهی سه راهی و احداث پل عنبرلو در حال انجام بوده و تا هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز از آغاز زیرسازی راه های روستایی روستا های ابراهیم کندی، بهسازی و آسفالت راه های روستایی اروج کندی و اجرای زیر سازی دور دریاچه کشت صنعت مغان در راستای توسعه گردشگری از توابع بخش اسلام آباد شهرستان پارس آباد اطلاع داد.

مرادی بعلاوه اضافه کرد: زیر سازی راه های روستایی کچی قشلاقی و قهرمانلو از روستا های بخش مرکزی شهرستان اصلاندوز به اتمام رسیده و تا هفته دولت سال جاری آسفالت آن اجرا خواهد شد.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1763

به "جابه جائی بیش از 72 هزارتن کالا در شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابه جائی بیش از 72 هزارتن کالا در شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید