بهترین خیابان های پاریس برای خرید

به گزارش ایران 20 دانلود، بهترین خیابان های پاریس برای خرید جزء اصلی ترین برنامه سفر هر گردشگری بوده و همین موضوع باعث شده توریست های متعددی از سراسر دنیا به این شهر سفر کنند. از کالاهای لوکس تا کالاهای مقرون به صرفه و ارزان در پایتخت فرانسه دیده می شود. بوتیک های شیک، مغازه های جذاب با طراحی های داخلی عجیب، شما را میخکوب کرده و حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، به خرید کردن وادارتان خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم بهترین خیابان های پاریس را جهت خرید شخصی یا سوغاتی معرفی کنیم.

بهترین خیابان های پاریس برای خرید

جذاب ترین خیابان های پاریس برای خرید

در حالی که با لوکس ترین و مجلل ترین مراکز خرید پاریس روبرو می شوید؛ مغازه های دیگر نیز در مناطق مختلف پایتخت فرانسه پراکنده هستند. مسافران و خریداران، باید بدانید که پاریس دو دوره فروش دارد. فروش تابستانی که 25 ژوئن شروع می شود و فروش زمستانی حدود 8 ژانویه هر سال برپا خواهد بود.

در این مدت که 6 هفته طول می کشد، تمام مغازه های پاریس تخفیف های زیادی برای نقدینگی سهام خود در فصل گذشته را ارائه می دهند.

از کجا می توان در پاریس خرید کرد؟

قبل از شروع خرید در بهترین خیابان های پاریس، به یاد داشته باشید که فروشگاه های اصلی در پاریس معمولاً از ساعت 10 صبح تا 7 عصر باز می شوند. ناگفته نماند که در روزهای یکشنبه بسته می شوند به جز مغازه هایی که در محله کاروسل دولوور، خیابان شانزه-لیزه، منطقه مارایس یا Sevres-Babylone قرار دارند.

  • Avenue des Champs Elysées

یکی از بهترین خیابان های پاریس که منظره ای باشکوه از Arc de Triomphe را به شما نشان می دهد. شب های این خیابان بسیار زیبا است و با چراغ های شهر و اتومبیل ها جلوه ای خاص دارد. اگر قصد دارید علاوه بر خرید یکی از بهترین خیابان های پاریس را ببینید و لذت ببرید ما این خیابان را به شما پیشنهاد می کنیم. در این خیابان فروشگاه های متعددی وجود دارد که پاتوقی برای تاجران، جوانان، دانشجویان و گردشگران است. آخر هفته ها خیابان بسیار شلوغی خواهد بود که همه برای گردش در کافه و رستوران ها یا خرید به آنجا می روند.

تقریباً هر چیزی که به دنبال آن هستید می توانید در خیابان Elysées پیدا کنید. از جمله سینماها، کافه ها، رستوران ها (مک دونالد در لو فوکت)، کتاب ها، فروشگاه های پوشاک (شکاف ، سلیو ، زارا ، بنتون ، آدیداس و غیره)، لوازم جانبی به چشم می خورد.

  • Rue de Passy

این خیابان در بخش شانزدهم، یکی از بهترین خیابان های پاریس واقع شده است. این خیابان یک طرفه، بسیار باریک و به اندازه کافی طولانی است. در این خیابان، شما با انواع بوتیک ها محاصره خواهید شد و هر نوع کالایی نظیر کفش، لباس، اسباب بازی ها، مبلمان و لوازم دکوراسیون داخلی منزل، ظروف غذاخوری و بهترین کیف و کفش ها در این خیابان وجود دارد. برخی از بوتیک های این خیابان لوکس هستند و برای خرید سوغاتی شاید انتخاب چندان مناسبی نباشند اما برخی فروشگاه های این منطقه سوغاتی های جذاب فرانسوی می فروشند.

  • Rue Saint Honoré

به محض ورود به این خیابان با یکی از بهترین خیابان های پاریس برای خرید رو به رو می شوید. اگر به دنبال خرید کالا یا سوغاتی لوک و شیک هستید؛ این خیابان انتخابی صحیح خواهد بود. Rue Saint Honoré از بهترین خیابان های پاریس، مجموعه ای از لباس های طراحان برتر جهان، لوازم الکترونیکی و کتاب های مشهور، دکوراسیون داخلی خواهد بود. خبر خوب این است که در نزدیکی این خیابان جاذبه های گردشگری پاریس نیز واقع است و به راحتی می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

اگر به منطقه 8 این خیابان بروید؛ کاخ الیزه را مشاهده خواهید کرد که رئیس جمهور فرانسه در آن زندگی می کند. بنابراین، این مکان بی دلیل شهرت خود را به عنوان یکی از بهترین خیابان های پاریس سرقت نکرده است.

  • Rue de Rennes

Rue de Rennes یکی از بهترین خیابان های پاریس است که اکثر گردشگران و توریست ها برای خرید به آنجا می روند. برای دسترسی به این خیابان می توانید از مترو استفاده کنید یا به وسیله تاکسی ها خطی به این مکان برسید. در این خیابان با بهترین و جذاب ترین بوتیک ها رو به رو می شوید که هرگز دست خالی از آنها بیرون نخواهید آمد. یکی از امتیازات جالب این خیابان، نزدیک بودن آن به باغ دلپذیر و آرام لوکزامبورگ (Jardin du Luxembourg) است. در نتیجه اگر از خرید خسته شده و اید می خواهید استراحت کنید به پارک لوکزامبورگ بروید.

  • Rue de Rivoli-Le Marais

Rue de Rivoli یکی از بهترین خیابان های پاریس است که نام طولانی ترین خیابان فرانسه را به یدک می کشد. قسمت اول خیابان، به لطف فروشگاه های متعدد و متنوعی معروف است که شیک ترین برندهای پوشاک جهان را در خود جای داده است. برخی از خانه ها در این خیابان هنوز از قرون وسطی برجای مانده و دست نخورده باقی مانده است. فروشگاه ها مملو از کیف و کفش، لباس، لوازم جانبی، صنایع دستی و عتیقه فروشی است. در حالی که پیاده روی می کنید بازدید از Rue de Turenne ،rue des Francs Bourgeois Saint-Paul و Saint-Paul Village را از دست ندهید.

  • Boulevards Saint Michel and Saint Germain

یکی از بهترین خیابان های پاریس که به شکل دو بلوار عمود بر یکدیگر هستند. در این خیابان با مغازه های بی نظیر و جذاب روبرو می شوید که از فضایی جوان و شاداب تشکیل شده است. در این منطقه دانشگاه سوربن نیز قرار گرفته است که دانشجویان علاوه بر خرید، برای نشستن و استراحت در کافه ها، رستوران ها و کتابفروشی به این خیابان می روند. اگر قصد دارید به محیطی جوان پسند و سرزنده بروید، ما به شما این خیابان را پیشنهاد می کنیم. گردشگران متعددی به این مکان امتیاز بالایی دادند و اکثرا برای خرید، تفریح و آشنایی با مردم پاریس به آن می روند.

  • Boulevard Haussmann

یکی از بهترین خیابان های پاریس که به عنوان بلوار Haussmann مشهور است. این بلوار بین ایستگاه های مترو هاور Caumartin و Chaussee dAntin در منطقه نهم واقع است؛ در واقع جایی که اپرای پاریس (گارنیر) قرار گرفته است. این منطقه جایی است که فروشگاه معروف گالری لافایت قرار گرفته است و مهد مد، لوازم جانبی دکوراسیون منزل، لوازم آرایشی است. اگر به دنبال بوتیک و فروشگاه های مقرون به صرفه مانند H&M ، Zara ، C&A ، Benetton Uniqlo هستید؛ این خیابان انتخاب خوبی خواهد بود.

  • Avenue Montaigne

Avenue Montaigne از بهترین خیابان های پاریس است که به عنوان هیجان انگیزترین خیابان برای خرید شناخته شده است. اگر برای خرید به دنبال کالاهای گران و لوکس هستید، این خیابان مکانی مناسب بوده و تمام احتیاجات خرید شما را برطرف خواهد کرد. این مکان برای پیدا کردن مغازه های حرفه ای در صنعت مد مانند گوچی، ایو سن لوران و کریستین دیور گزینه جالبی خواهد بود. از قلم نیاندازید که در این خیابان هیچ چیز ارزان نیست! حتی رستوران ها و کافه ها.

  • Avenue des Ternes

خیابانی سرزنده و پر انرژی که جزء بهترین خیابان های پاریس بوده و در منطقه 17 پاریس قرار گرفته است. مشهورترین برندهای جهان در هر صنعتی در این خیابان قرار گرفته است و به راحتی می توانید با توجه به سلیقه خود برای دوستان و آشنایان خود خرید کنید. در نزدیکی خیابان، رستوران و کافه هایی قرار گرفته است که جذاب ترین غذاهای فرانسوی در آن سرو می شود.

منبع: دلتابان
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 320

به "بهترین خیابان های پاریس برای خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین خیابان های پاریس برای خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید