برگزاری 24 دوره آموزشی گردشگری در آذربایجان شرقی

به گزارش ایران 20 دانلود، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از برگزاری 24 دوره آموزشی مرتبط با صنعت گردشگری برای 1400 نفر از شاغلان فعال در تاسیسات گردشگری طی هشت ماه نخست امسال اطلاع داد.

برگزاری 24 دوره آموزشی گردشگری در آذربایجان شرقی

با وبسایت گردشگری آژانس مسافرتی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار با اشاره به اهمیت آموزش در توسعه صنعت گردشگری، گفت: برگزاری دوره های متعدد آموزشی برای منابع انسانی در حوزه های مختلف گردشگری می تواند نقش مؤثری در شناخت و درک بهتر از این صنعت و ارتقای ارائه خدمات به گردشگران را به دنبال داشته باشد.

آبدار اضافه نمود: این 24 دوره شامل، هفت دوره تخصصی ویژه فعالان حرفه ای شاغل در تاسیسات گردشگری و 17 دوره مهارت های عمومی مرتبط با گردشگری بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در پایان گفت: آداب و رفتار حرفه ای در صنعت مهمان نوازی و گردشگری، مبانی مدیریت کیفیت در صنعت گردشگری، نوآوری و فناوری های جدید در گردشگری، گردشگری پایدار، آشنایی با صنعت گردشگری و اخلاق حرفه ای و الگوهای رفتاری در گردشگری و آشنایی با مسائل امنیتی در صنعت گردشگری و دوره های آموزشی متعدد در حوزه آشپزی سنتی و بومی از جمله عناوین دوره های مذکور بوده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 569

به "برگزاری 24 دوره آموزشی گردشگری در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 24 دوره آموزشی گردشگری در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید