آنالیز و آشنایی با شهربازی های دبی

به گزارش ایران 20 دانلود، شهربازی های دبی را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود و می توانید شهربازی های متنوعی را در این شهر مشاهده نمایید که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. تمامی شهربازی های دبی امکاناتی را ب مسافرین ارائه می کنند که هیچگونه کمبودی در طول سفر به این شهر نخواهید داشت و می توانید به راحتی از سفر خود لذت ببرید. شهربازی هایی که در دبی فعالیت می کنند متناسب با هر سلیقه ای بوده و از مدرن ترین تجهیزات در انها استفاده شده که هیچگونه کمبودی از این نظر شاهد نباشید. شهربازی هایی که در این شهر فعالیت می کنند متناسب با هر نوع گروه سنی بوده و همگان امکان استفاده از آن را خواهند داشت و به همین دلیل نیز تمامی کسانی که به دبی سفر می کنند از سفر خود نهایت لذت را خواهند برد و بهترین لحظات را در شهربازی های آن سپری خواهند نمود. دبی شهری است که سرگرمی های متنوعی را می توانید در آن تجربه نمایید و به همین دلیل هر ساله شاهد مسافرت خیل عظیمی از گردشگران به این شهر هستیم. جاذبه های هیجانی در دبی بسیار زیاد هستند و همین امر سبب جلوگیری از هرگونه خستگی در شما خواهد شد و می توانید اوج هیجان را در بخش های مختلفی این شهر تجربه نمایید. شهربازی های دبی بهترین شهربازی هایی هستند که در کل خاورمیانه وجود دارد و به همین دلیل فرزندانتان در این سفر بیشترین لذت را تجربه خواهند کرد. اما قبل از سفر به دبی بهتر است با بعضی از این شهربازی ها آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین مورد را انتخاب کرده و از آن لذت ببرید. در این مقاله به بعضی از مهمترین شهربازی های دبی اشاره کرده ایم:

آنالیز و آشنایی با شهربازی های دبی

آی ام جی از جمله شهربازی های دبی

بی شک بهترین و معروف ترین شهربازی در میان شهربازی های دبی را می توان آی ام جی دانست که این شهربازی حرفی برای گفتن نخواهد گذاشت و یکی از بهترین شهربازی های دبی و همچنین خاورمیانه با شمار می رود. به دلیل سرپوشیده بودن این شهربازی امکان استفاده از آن در تمامی فصول و مواقع امکان پذیر خواهد بود. این شهربازی بخش های تفریحی و هیجانی بسیاری دارد و وسعت آن به قدری بزرگ است که غرق در آن خواهید شد به گونه ای که وسعت آن بیش از 28 زمین فوتبال در کنار هم می باشد. این شهربازی از بخش های متنوعی تشکیل شده که بیش از 20 وسیله بازی را می توانید در این شهربازی مشاهده نمایید. در این شهربازی می توانید تفریحات و بخش های مهیجی را مشاهده نمایید و هتلی که در ورودی شهربازی قرار گرفته از جمله ترسناک ترین بخش های این شهربازی به شمار می رود و ورود بچه ها زیر 14 سال به این بخش ممنوع می باشد. پس از ورود به این بخش تمامی درب ها بسته خواهد شد و ترس وجود همگان را فراخواهد گرفت و به همین دلیل ورود به این هتل برای افرادی که ناراحتی های قلبی دارند توصیه نمی گردد. سایر بخش های این شهربازی مانند تفریحات هیجان انگیز برای همگان مناسب خواهد بود و بهترین لحظات را در این شهربازی پشت سر خواهید گذاشت.

موشن گیت از جمله شهربازی های دبی

یکی دیگر از محبوب ترین شهربازی های دبی را می توان شهربازی موشن گیت دبی دانست که این شهربازی توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. این شهربازی مملو از فعالیت های ماجراجویانه خواهد بود و با انتخاب آن می توانید از تفریحات متنوعی استفاده نمایید. ساخت این شهربازی الهام گرفته شده از انیمیشن های هالیوودی می باشد و این شهربازی تشکیل شده از 5 بخش مختلف می باشد و 4 بخش آن به استودیو اختصاص دارد. لذت بردن از ترن هوایی را در این شهربازی از دست ندهید چرا که ترن هوایی موشن گیت یکی از منحصر به فرد ترین ترن های هوایی این شهر می باشد و بهترین لحظات را برایتان رقم خواهد زد. استودیو های شهربازی نیز محل مناسبی برای گذراندن اوقات همراه خانواده می باشد و بی شک بهترین لحظات را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

بالیوود از جمله شهربازی های دبی

یکی دیگر از شهربازی های دبی را می توان بالیوود دانست که این شهربازی مناسب برای انواع سنین بوده و همانطور که از نام آن پیداست این شهربازی میز به سینما های بالیوود اختصاص یافته است و این پارک نیز از سینمای بالیوود الهام گرفته شده و کاملا فضایی موضوعی دارد. با مراجعه به این پارک می توانید با فرهنگ بالیوود به خوبی آشنا شده و حتی از گشت و گذار در این پارک لذت ببرید. این پارک تنها سینمای بالیوود را به نمایش نگذاشته است و می توانید از انواع وسیله های تفریحی نیز در پارک لذت ببرید. یکی از دلایلی که سبب شده نام پارک بالیوود در میان بهترین شهربازی های دبی قرار گیرد داشتن 5 رستوران متنوع هندی می باشد که می توانید انواع غذاهای خوش طعم و لذیذ هندی را در این رستوران ها سرو نمایید. در تمامی مواقع در این پارک موزیک های بالیوودی پخش شده و همه را به وجد خواهد آورد. وسیله های بازی شهربازی بالیوود نیز امکان استفاده برای بچه ها و بزرگسالان را خواهد داشت.

لگولند از جمله شهربازی های دبی

یکی دیگر از معروف ترین شهربازی های دبی را می توان لگولند دانست که در این شهربازی تمامی اعضای خانواده می توانند نهایت لذن را ببرند چرا که در آن انواع تفریحات کودک و نوجوان برای تفریح بچه ها در نظر گرفته شده و می توانید کودک خود را به سادگی به مسئولین این پارک سپرده و خودتان از سایر بخش های شهربازی لذت ببرید. این شهربازی 40 وسیله مختلف دارد که هر یک از آنها انتخابی مناسب برایتان خواهد بود و می توانید میزان آدرنالین بدن خود را در این مرکز به حداکثر برسانید. این پارک علاوه بر لذت جنبه آموزشی نیز دارد چرا که کودکتان می تواند در یک کار گروهی شرکت کرده و مهارت استقلال داشتن در وجود کودک تقویت خواهد شد. مناسب ترین گروه سنی برای این شهربازی زیر 14 سال می باشد و میزان هزینه ورودی پارک نیز مناسب تر از سایر شهربازی های دبی خواهد بود.

گاردن فلو از جمله شهرهای بازی دبی

یکی دیگر از شهرهای بازی دبی را که توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید می توان گارن فلو دبی دانست که این شهربازی فضایی کاملا فانتزی داشته و هر فردی را غرق در خود خواهد نمود. فضای رویایی و پر از گل شهربازی گاردن فلو سبب خواهد شد که حتی از قدم زدن در آن لذت ببرید. این شهربازی لقب یکی از زیباترین شهربازی های دبی را به خود اختصاص داده و زیبایی خود را مدیون رنگارنگ بودن فضاهای مختلف خود می باشد. پارک دایناسور ها که در مجاورت این شهربازی قرار گرفته نیز ارزش دیدن خواهد داشت و می توانید نهایت لذت را از این پارک ببرید. این پارک دایناسور های بسیار بزرگی را در خود جای داده که بازدید از آنها شما را به دوران قبل از پیدایش انسان خواهد برد و این حس را در کمتر مکانی از دنیا می توانید تجربه نمایید. این شهربازی در موقعیت مناسبی قرار گرفته و به سادگی می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

شهربازی های ذکر شده تنها بخش از بهترین شهربازی های دبی بوده اند و در این شهر پر گردشگر می توانید شهربازی های بزرگ و کوچک بسیاری را هدف قرار دهید.

منبع: دلتابان
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 261

به "آنالیز و آشنایی با شهربازی های دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز و آشنایی با شهربازی های دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید