بازدید مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از غرفه بانک پارسیان

به گزارش ایران 20 دانلود، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از حضور فعال بانک پارسیان در این نمایشگاه و ارائه خدمات متنوع بانکی برای تسهیل شرایط حضور مردم در حوزه پتروشیمی قدردانی کرد.

بازدید مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از غرفه بانک پارسیان

به گزارش خبرنگاران، در اولین روز برپایی سومین نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، علی عسگری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بازدید از نمایشگاه از غرفه بانک پارسیان نیز بازدید و در جریان آخرین دستاوردها و محصولات و خدمات جامع بانک پارسیان در حمایت از فراوریات داخلی نهاده شد.

وی از حضور فعال بانک پارسیان در این نمایشگاه و ارائه خدمات متنوع بانکی برای تسهیل شرایط حضور مردم در حوزه پتروشیمی قدردانی کرد.

لازم به ذکر است؛ هدف بانک پارسیان برای حضور و حمایت از این نمایشگاه، تحقق شعار سال با عنوان فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و حمایت از صنایع ساخت داخل در شرایط تحریم و جنگ مالی، برطرف موانع فراوری و یاری به ایجاد اشتغال در کشور است.

سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش با حضور مقامات ارشد مالی کشور، مسئولان ، دست اندرکاران، مدیران و کارشناسان از 2 اسفند در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش شروع به کار کرد و تا 4 اسفندماه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2000

به "بازدید مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از غرفه بانک پارسیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از غرفه بانک پارسیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید