بازار های جهانی مقصد محصولات زیستی با برند ایرانی می شوند

به گزارش ایران 20 دانلود، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای تحقق توسعه فراوری محصولات زیستی در کشور به سمت تعریف یک نماد ملی حرکت نموده است.

بازار های جهانی مقصد محصولات زیستی با برند ایرانی می شوند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، ایران باید خودکفا گردد. این یک شعار نیست. یک باور است که باید در ذهن و دل همه ایرانیان بنشیند. باوری که می تواند ایران را به خودباوری و استقلال برساند. استقلالی که اساسی ترین احتیاج کشور در روز های تحریم و تنهایی است.

در این میان کوشش برای خودکفایی ایران در میان دانشمندان و متخصصان توجیه بیشتری دارد. دانشمندانی که می توانند با فراوری محصولات مورد احتیاج کشور، ایران را به کشوری توانمند و خودکفا تبدیل نمایند. نخبگان و سرآمدان علمی که با تجاری سازی ایده های خود آینده کشور را تضمین می نمایند.

زیست بوم فناوری و نوآوری یکی از زیرساخت هایی است که برای توسعه علمی و فناوری در کشور ایجاد شده است. زیست بومی که هدف آن یاری به صاحبان ایده و خلاقانی است که در مرز دانش فعالیت می نمایند و جهت پیشرفت علمی کشور را هموار می سازند.

ایران کشوری است که در حوزه زیست فناوری توسعه یافته و جزء کشور های پیشرو در این زمینه است. پیشرفت هایی که نام محصولات زیستی ایرانی را در جهان بلندآوازه نموده که این مهم با کوشش مدیران، بازیگران و سرآمدان زیستی در کشور محقق شده است.

تعریف برندی ایرانی برای محصولات زیستی فراوری شده در کشور یکی از اهدافی است که ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دنبال می نماید. برندی که بتواند کالا ها و محصولات فراوریی ایرانی را در یک قاب مشترک تعریف کند. یک قاب ایرانی و بومی که نام ایران را به بازار جهانی زیستی معرفی کند.

تعریف نماد ایرانی برای محصولات بومی یک ضرورت انکارناپذیری است که می تواند به شناساندن توانمندی های ایران در حوزه علم و فناوری، موثر باشد. محصولاتی که با کوشش های انجام شده در زیست بوم فناوری و نوآوری پلو به پهلوی محصولات مشابه خارجی می زنند و چیزی کم از این محصولات ندارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 552

به "بازار های جهانی مقصد محصولات زیستی با برند ایرانی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار های جهانی مقصد محصولات زیستی با برند ایرانی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید