این آرایش با لباس مشکی بی نظیر می گردد

به گزارش ایران 20 دانلود، اغلب خانم ها تمایل دارند در مجالس و مهمانی های مختلف آرایشی متناسب با رنگ لباس خود داشته باشند تا ظاهرشان متفاوت و مجذوب کننده تر به نظر برسد.

این آرایش با لباس مشکی بی نظیر می گردد

لباس مشکی و پیراهن مجلسی تیره و مشکی یکی از لوکس ترین و پرکاربردترین لباس های زنانه است. لباس مشکی می تواند شما را شیک و منحصربه فرد کند و استایل تان را بسیار مجذوب نماینده تر نشان دهد، به علاوه باعث لاغرتر نشان دادن شما می گردد. آرایش صورت و موها با این لباس اصولی دارد که در صورت رعایت کردن آن ها می توانید زیباتر دیده شوید. در این مطلب از خبرنگاران به موضوع آرایش مناسب لباس مشکی می پردازیم.

آرایش مناسب لباس مشکی

آرایش چشم مناسب با لباس مشکی

لباس های مشکی با هر نوع آرایشی ست می شوند و شما می توانید مدل های مختلف آرایش را با این لباس ها امتحان کنید. البته بهتر است هنگام آرایش کردن به رنگ پوست و رنگ چشم ها هم توجه کنید. به عنوان مثال اگر لباس شما دارای دکمه های نقره ای باشد می توانید از رنگ نقره ای در آرایش تان استفاده کنید یا می توانید با رنگ اکسسوری هایی که برای لباس تان استفاده می کنید آرایش چشم تان را هماهنگ کنید. یکی از روش های مجذوب نماینده تر کردن آرایش مناسب با لباس مشکی استفاده از اکسسوری های رنگی است، رنگ هایی که تضاد رنگی خوبی با رنگ مشکی ایجاد می نمایند و مجذوب نمایندهیت لباس و آرایش را چند برابر خواهند کرد. برای انجام یک آرایش ساده و سریع کافی است از خط چشم و ریمل استفاده کنید.

بهتر است از رنگ مشکی استفاده کنید و در این آرایش از رنگ های قهوه ای و آبی برای ریمل یا خط چشم استفاده نکنید. آرایش چشم دودی یا اسموکی یکی از آرایش های چشم زیبا و دوست داشتنی است که بسیار با لباس مشکی همخوانی دارد. این سبک آرایش باید با دقت انجام گردد و با کل صورت تان هماهنگ باشد. البته این تفکر درست نیست که در کنار لباس مشکی، حتما آرایش اسموکی و تیره باید انجام داد. شما می توانید از رنگ های روشن تر و آرایش ساده تری استفاده کنید. می توانید با استفاده از طلا، جواهر و اکسسوری هایی با جلوه زیاد، شکوه و زیبایی را به خود برگردانید. اگر می خواهید چشم های تان نقطه تمرکز آرایش تان باشد، حتما از سایه های تیره استفاده کنید.

آرایش لب ها مناسب با لباس مشکی

برای انتخاب رژ لب می توانید از رنگ های ملایم نظیر سرخابی کمرنگ و زرشکی و صورتی مات و قرمز استفاده کنید. یکی از رنگ هایی که مجذوب نمایندهیت شما را در لباس مشکی دو چندان می نماید استفاده از رنگ قرمز به صورت مات یا براق است. برای خانم هایی که رنگ پوست روشنی دارند، رنگ های براق تر و روشن تر مانند آلبالویی و برای کسانی که رنگ پوست برنزه دارند، رنگ های گرم تر مناسب است. (رژ لب قرمز مناسب پوست تان را انتخاب کنید) برای دختر خانم های نوجوان یا در محیط های اداری بهتر است از رنگ های صورتی ملایم و نود استفاده نمایند. رژ لب های صورتی کمرنگ و مات با لباس مشکی بسیار هماهنگ هستند. روش صحیح استفاده از رژ لب به این صورت است که لب ها را کرم پودر بپوشانید سپس با استفاده از یک خط لب که رنگ آن نزدیک رنگ رژ لب تان است مرز لب ها را تعیین کنید و در خاتمه رژ لب بزنید. در خاتمه یک دستمال کاغذی بین لب های تان قرار دهید و به آرامی آن را بفشارید تا رژ اضافی به آن رنگ پس دهد.

رژ گونه مناسب با لباس مشکی

انتخاب درست رنگ رژگونه، تاثیر زیادی در نتیجه نهایی آرایش شما دارد. استفاده از رنگ های صورتی و هلویی برترین انتخاب است.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب در کدام نقطه عطر بزنیم تا ماندگاری بیشتر داشته باشد؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2074

به "این آرایش با لباس مشکی بی نظیر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این آرایش با لباس مشکی بی نظیر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید