تور بلغارستان ارزان: اینجا کن است، اینجا کن نیست به جشنواره فیلم بلغارستان رفت

به گزارش ایران 20 دانلود، تهران (پانا) - مستند اینجا کن است، اینجا کن نیست به جشنواره بین المللی فیلم صوفیا منار بلغارستان راه یافت.

تور بلغارستان ارزان: اینجا کن است، اینجا کن نیست به جشنواره فیلم بلغارستان رفت

با ما سفر کنید و با تور بلغارستان ارزان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، مستند سینمایی اینجا کن است، اینجا کن نیست به کارگردانی علیرضا غفاری به جشنواره بین المللی فیلم صوفیا منار بلغارستان راه یافت.

اینجا کن است، اینجا کن نیست فیلمی درباره جوانی عاشق سینماست. این مستند واقع گرا قصه جوانی به نام سیاوش شیری با حافظه ای شگفت آور است که محفوظات ذهنی اش درباره سینما مخاطب را شگفت زده می نماید. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: جوانی از اهالی کن (از توابع شهر تهران) شیفته هنر سینماست.

جشنواره فیلم صوفیه منار مخاطبان بلغاری را با فرهنگ و سنت های دنیا اسلام آشنا می نماید و سال جاری چهاردهمین دوره این جشنواره برگزار می گردد.

این رویداد ژانویه هر سال در صوفیه و دیگر شهرهای بزرگ بلغارستان برگزار می گردد و بزرگترین رویداد فرهنگی در بالکان است. در این جشنواره برترین فیلم های بلند، مستند و کوتاه در خاورمیانه، آسیای مرکزی و شمال آفریقا، از جمله موضوعات انتخاب شده مربوط به کشورهای منطقه و آداب و رسوم اقوام ساکن سرزمین هایشان ارائه می گردد.

چهاردهمین دوره این جشنواره از 14 تا 30 ژانویه برابر با 25 دی تا 10 بهمن برگزار خواهد شد. پخش بین المللی مستند اینجا کن است، اینجا کن نیست به وسیله مرکز بین الملل سوره انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1983

به "تور بلغارستان ارزان: اینجا کن است، اینجا کن نیست به جشنواره فیلم بلغارستان رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بلغارستان ارزان: اینجا کن است، اینجا کن نیست به جشنواره فیلم بلغارستان رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید