اندرویدی ها بخوانند؛ اسکرین رکورد بگیرید بدون آنکه اعلان ها معلوم گردد!

به گزارش ایران 20 دانلود، نسخه بتای اندروید 14 در حال حاضر برای بعضی از تلفن های هوشمند در دسترس است و گوگل اخیراً دومین به روزرسانی بتا را ارائه نموده است، بنابراین مردم وقت داشتند تا با سیستم عامل آینده گوگل آشنا شوند و بعضی از ویژگی های تازه را کشف نمایند.

اندرویدی ها بخوانند؛ اسکرین رکورد بگیرید بدون آنکه اعلان ها معلوم گردد!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، به نظر می رسد که غول جستجو در حال برنامه ریزی برای تبدیل اسکرین رکورد (ضبط صفحه) به قابلیتی است که حریم خصوصی را حفظ خواهد نمود؛ در حال حاضر، عملکرد ضبط صفحه در اندروید به شما امکان می دهد ضبط صدا را خاموش کنید و لمس ها را پنهان کنید. ضبط صفحه تازه به شما امکان می دهد ضبط را به یک برنامه محدود کنید یا اطلاعات حساس مانند اعلان ها را هنگام ضبط پنهان کنید.

بیشتر بخوانید:

سرعت اینترنت در ایران بازهم کاهش یافت/ عکس

ورود به نیمه تاریک اینترنت که در گوگل دیده نمی گردد

از طرف دیگر، می توانید انتخاب کنید که همه چیز را ضبط کنید اما فقط اطلاعات حساس مانند اعلان ها را پنهان کنید. در واقع، کل نوار شرایط در ضبط پنهان است.

بعضی از همپوشانی های اندروید در حال حاضر بعضی از ویژگی های مرتبط با حریم خصوصی را برای ضبط صفحه نمایش ارائه می دهند، مانند OneUI سامسونگ، اما این اولین باری است که می بینیم این ویژگی به طور بومی در اندروید کار می نماید.

منبع: GSMARENA

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 خرداد 1402 بروزرسانی: 6 خرداد 1402 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2235

به "اندرویدی ها بخوانند؛ اسکرین رکورد بگیرید بدون آنکه اعلان ها معلوم گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندرویدی ها بخوانند؛ اسکرین رکورد بگیرید بدون آنکه اعلان ها معلوم گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید