امیرحسین فتحی: حذف استقلال از آسیا دروغ است

به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش خبرنگاران، امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال گفت: متاسفانه شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به دنبال بر هم زدن آرامش استقلال هستند و هر بار به هر بهانه ای به دنبال این کار هستند. یک بار با شایعه تغییر مدیرعامل، یک بار با شایعه حذف استقلال از آسیا و یک بار هم با شایعه محرومیت استقلال به خاطر بدهی به پروپئیچ به دنبال برهم زدن آرامش استقلال هستند.

امیرحسین فتحی: حذف استقلال از آسیا دروغ است

وی اضافه نمود: بیش از دو ماه است که باشگاه استقلال رابطه خوبی با فدراسیون فوتبال دارد و همه مدارک را در اختیار سهیل مهدی قرار داده است. بعد از آنالیز یک هفته تا 10 روزه کمیته صدور مجوز حرفه ای، مدارک استقلال به استیناف خواهد رفت و در آنجا آنالیز خواهد شد. متاسفانه اخبار منتشر شده به هیچ وجه درست نیست و باعث نگرانی طرفداران شده است.

مدیرعامل استقلال تاکید نمود: از اینکه عده ای در داخل و خارج گزارشاتی را به afc بدهند، بی اطلاعم. اما قطعا شیطنت، واژه گسترده ای است و دوستان خارج و داخل آرامش استقلال را به هم می ریزند. امیدوارم آخر این ماجرا برای استقلال ختم به خیر گردد.

فتحی خاطر نشان ساخت: استقلال و پرسپولیس بدهی های انباشته دارند. ما از سال 49 تا امروز بدهی اقتصادیاتی انباشته داریم. پارسال 14 مورد پرونده را تسویه حساب کردیم و سال جاری هم با 9 نفر تسویه کردیم که هیچ کدامشان در زمان مدیریت من و حتی در سه، چهار سال گذشته نبودند. به هر حال عزم ما جدی است که یک بار برای همواره بدهی ها را تسویه کنیم تا مدیران بعدی مسئله ای نداشته باشند.

وی بیان داشت: در حوزه خصوصی سازی هر دو باشگاه با این مشکل روبرو هستند. من امیدوارم خصوصی سازی شروعی برای شفافیت های اقتصادی در دو باشگاه باشد. متولی این کار وزارت ورزش است. البته بدهی به بازیکنان بیش از 90 درصد شامل بازیکنان داخلی می گردد. منابع اقتصادی ما محدود است و اگر منابع اقتصادی ما مثل دیگر باشگاه ها باشد یک بار برای همواره حل می گردد.

فتحی در ادامه افزود: برابر با برنامه ششم توسعه مصوب مجلس شورای اسلامی دولت حق به استقلال و پرسپولیس ریالی یاری نکرده و نمی تواند بکند. ما یک ریال هم از دولت نگرفته ایم و منابع اقتصادی را به وسیله اسپانسرها جذب کردیم. در زمان مدیریت من خودمان و با هماهنگی هیات مدیره خودمان با توجه به منابع اقتصادی اقدام به انعقاد قرارداد کردیم. با توجه به منابع اقتصادی خودمان سعی می کنیم مسائل را رفع کنیم و مجوز حرفه ای را بگیریم. کلیه اسناد باشگاه در دستان کمیته صدور مجوز حرفه ای است و در حال آنالیز هستند و امیدواریم مسئله ای برای باشگاه استقلال وجود نداشته باشد.

مدیرعامل آبی پوشان گفت: من دوست ندارم از این کلمه استفاده کنم اما آقای انصاری فرد فرافکنی کردند زیرا بلیت فروشی اصلا دست باشگاه استقلال نبود و با صحبت هایشان می خواستند فضا را ملتهب نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 405

به "امیرحسین فتحی: حذف استقلال از آسیا دروغ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیرحسین فتحی: حذف استقلال از آسیا دروغ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید