کنایه سنگین درخشان به علی پروین؛ هیچ وقت شبیه ناصر حجازی نبودی!

به گزارش ایران 20 دانلود، سرمربی سابق پرسپولیس برای اولین بار به صورت علنی از علی پروین انتقاد کرد.

کنایه سنگین درخشان به علی پروین؛ هیچ وقت شبیه ناصر حجازی نبودی!

به گزارش خبرنگاران حمید درخشان در اوایل دهه 1370 به عنوان سرمربی پرسپولیس منصوب شد اما با بازگشت علی پروین جایگاه خود را از دست داد و در نهایت پروین حتی او را به عنوان دستیار نیز انتخاب نکرد.

درخشان حالا در گفتگویی که با خبرنگار ما داشته، در پاسخ به این سوال که آیا این تصمیم را ظلم از سوی پروین به خود می داند؟ گفت: نمی گردد گفت ظلم، من همواره به او احترام گذاشتم و الان هم برایم قابل احترام است. اما در آن موقع تصمیمات اینطوری گرفته شد و مدیرعامل خواست که او برگردد و وقتی هم که برگشت دیگر ما را نخواست. من خیلی دلم می خواست به ایشان یاری کنم اما ایشان آن سالها تمایل نداشت با ما کار کند. وقتی من رفتم، عذر فرشاد [پیوس] را هم خواست.

او در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد علی پروین چهره های محبوب را از پرسپولیس کنار می زد تا امکان جانشینی برای آنها وجود نداشته باشد؟ بیان کرد: کاملا اینطور است. من در وهله اول این را منافع شخصی می دانم. هر انسانی دوست ندارد کسی جایگزینش گردد، آن هم در باشگاه پرسپولیس. این واقعیت آدمهاست و آدمها دوست دارند خودشان نفر اول باشند و تصمیم بگیرند.

ستاره سابق پرسپولیس بعلاوه در خصوص علی پروین گفت: علی پروین چنین خصوصیاتی داشت، این واقعیت است که بسیار بسیار فوتبالیست بزرگی بود و زمان مربیگری هم موفقیت های خوبی داشت و طبیعی است اجازه ندهد کسی جایش بنشیند.

وی در واکنش به این موضوع که چنین موضوعی در استقلال وجود نداشت و به عنوان مثال ناصر حجازی امیر قلعه نویی را در کنار خود نشاند، شرح داد: آدمها با تفکرات متفاوت هستند. من اصلا از نظر فکر و تفکر نمی توانم آقای پروین را با آقای حجازی مقایسه کنم. تفاوت آدمها در تصمیمات و تفکراتشان است. آن موقع هم تصمیم بر این شد که ما کنار پرسپولیس نباشیم و ما هم تابع این تصمیم شدیم و رفتیم دنبال زندگی. انتقاد نکردیم و الان شما می پرسید می گویم که بله دلم می خواست کنار ایشان باشم و به ایشان یاری کنم ولی به چه شکلی؟ من خودم را تحمل کنم یا شما بخواهی که کنارتان باشم؟ این اتفاق نیفتاد و ما هم جدا شدیم و رفتیم دنبال کارمان.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 شهریور 1402 بروزرسانی: 19 شهریور 1402 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2275

به "کنایه سنگین درخشان به علی پروین؛ هیچ وقت شبیه ناصر حجازی نبودی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه سنگین درخشان به علی پروین؛ هیچ وقت شبیه ناصر حجازی نبودی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید