امکان برگزاری کلاس ها به صورت حضوری وجود ندارد

به گزارش ایران 20 دانلود، معاون آموزشی دانشگاه امیرکبیر در مورد نحوه برگزاری ترم آینده این دانشگاه گفت: در نیمسال نو هم آموزش دانشجویان به شکل مجازی خواهد بود. چرا که با توجه به زمانبندی واکسیناسیون، امکان برگزاری کلاس ها به صورت حضوری وجود ندارد.

امکان برگزاری کلاس ها به صورت حضوری وجود ندارد

دکتر سید محمد حسین کریمیان در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بعضی از اعضای دانشگاه واکسن آسترازنکا تزریق نموده اند که دوز دوم آن باید سه ماه بعد تزریق گردد پس ایمنی این افراد در برابر کووید-19 تا چند ماه دیگر حاصل می گردد.

معاون آموزشی دانشگاه امیرکبیر اظهار داشت: در پی این هستیم که شرایطی را فراهم کنیم که امتحانات ترم بعدی به صورت حضوری برگزار گردد. البته باید صبر کرد و منتظر ماند تا شرایط شیوع بیماری و واکسیناسیون به طور کامل معین گردد.

به گزارش خبرنگاران، با اعلام مسئولان دانشگاه صنعتی امیرکبیر، زمان ثبت نام نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 دانشجویان ورودی قدیم مقطع کارشناسی ارشد، در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 23 و 24 شهریور ماه امسال خواهد بود.

بعلاوه، کلاس های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای دانشجویان ورودی قدیم از شنبه 27 شهریور آغاز می گردد و هفته پایانی کلاس ها در هفته شانزدهم آموزش یعنی در بازه زمانی 11 تا 15 دی ماه خواهد بود.

در تقویم آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مورد زمان حذف و اضافه این دانشجویان اعلام شده که دانشجویان در روزهای 3 و 4 مهر ماه فرصت دارند نسبت به حذف و اضافه واحدهای خود اقدام نمایند و حذف اضطراری دروس خود را حداکثر تا تاریخ 4 دی ماه امسال انجام دهند.

بنا بر اعلام معاونت آموزشی دانشگاه امیرکبیر، آزمون های پایانی نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 در بازه زمانی 18 تا 30 دی 1400 برگزار خواهد شد.

دانشگاه امیرکبیر در مورد تقویم آموزشی مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه برای دانشجویان جدیدالورود در نیمسال اول 1401-1400

هم بیان کرد که ثبت نام این دانشجویان پس از اعلام نتایج کنکور انجام خواهد شد.

آغاز کلاس های این دانشجویان هم از شنبه 8 آبان ماه اعلام شده است.(البته این تاریخ بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد تا انتهای مهر 1400 معین شده است)

هفته پایانی کلاس های نیمسال اول دانشجویان جدیدالورود از 25 تا 29 دی ماه بوده و آزمون های پایانی طی روزهای 4 تا 11 بهمن انجام خواهد شد.

بعلاوه، دانشجویان می توانند در تاریخ 15 و 16 آبان ماه امسال حذف و اضافه واحدهای خود را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1784

به "امکان برگزاری کلاس ها به صورت حضوری وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان برگزاری کلاس ها به صورت حضوری وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید