اقامت کانادا بدون مدرک زبان ، مهاجرت آسان به کانادا

به گزارش ایران 20 دانلود، کشور کانادا به علت جذب بیشتر مهاجر در سال های اخیر نسبت به سایر کشورها یکی از برترین گزینه های مهاجرت بوده است. کانادا کشوری است که شما می توانید هم رشد حرفه ای و هم تعادل کار و زندگی را در آن داشته باشید و خدمات درمانی و آموزشی با کیفیت را برای همه در خانواده خود تضمین کنید. اخذ مدرک زبان مخصوصا آیلتس همیشه یکی از موانع جدی مهاجرت محسوب می گردد، افراد مخصوصاً کسانی که مشغول به کار هستند، عمدتاً فرصت مناسبی جهت آموزش و گرفتن مدرک زبان مثل آیلتس و غیره را ندارند.

اقامت کانادا بدون مدرک زبان ، مهاجرت آسان به کانادا

اقامت کانادا بدون مدرک زبان

متقاضیان مهاجرت و اقامت کانادا بدون احتیاج به مدرک آیلتس می بایست به این نکته توجه کنند که هدف از طراحی و تنظیم شرایط برنامه های مهاجرتی کانادا ، رشد و توسعه مالی ، فرهنگی ، اجتماعی و تامین احتیاجهای جامعه کانادا می باشد و پذیرش مهاجر به این منظور انجام می شود . و با توجه به این مطلب ، فاکتور دانش زبان جهت برقراری ارتباط و ایفای نقش مثبت در جهت اهداف این برنامه ها ، یکی از ارکان پایه در شرایط برنامه های مهاجرتی کانادا محسوب می شود . اگر چه راه هایی برای نوعی مهاجرت آسان و بدون مدرک زبان به کانادا وجود دارد ولی در نهایت مهاجران می بایست جهت زندگی و اخذ اقامت اقدام به یادگیری زبان کنند . اما به صورت قانونی می توان گفت دو روش برای مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان وجود دارد : تحصیل و سرمایه گذاری

تحصیل در کانادا بدون احتیاج مدرک زبان

درخواست ویزای تحصیلی کانادا بدون مدرک آیلتس پس از اخذ پذیرش مشروط از کالج و یا دانشگاه های کانادا صورت می گیرد . دانشجویان متقاضی مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان در کانادا پس از ورود به دانشگاه در دوره های زبان پیشنهادی به وسیله دانشگاه و یا کالج مربوطه شرکت می کنند. این دانشجویان پس از اینکه این دوره را با موفقیت به خاتمه برسانند می توانند در دوره رشته تخصصی که پذیرش گرفته اند شرکت کنند. پذیرش کالج و دانشگاه های کانادا بدون مدرک زبان و بصورت کاندیشنال در بعضی از رشته ها میسر می باشد .

سرمایه گذاری در کانادا

اقدام جهت بعضی از برنامه های سرمایه گذاری در کانادا احتیاج به مدرک زبان ندارند و یا مدرک زبان با نمره ای پایین احتیاج دارند ولی داشتن دارایی های و سرمایه اولیه، مانعی دیگر بر سر راه متقاضیان محسوب می شود . در صورتی که دارایی و سرمایه لازم برای مهاجرت به وسیله سرمایه گذاری دارید شرایط برنامه سرمایه گذاری کانادا را آنالیز نمایید. بعلاوه برنامه هایی همانند خود اشتغالی نیز احتیاج به دانش زبان بالانی نداشته و افراد واجد شرایط این برنامه اقامتی نیز می توانند از این طریق اقدام کنند .

برترین روش مهاجرتی برای شما چیست؟

موسسه مهاجرتی یوکن با بهره مندی از مشاورین مجرب در زمینه مهاجرت کانادا به صورت تخصصی می تواند راه رسیدن شما به این کشور را سهولت بخشد. موسسه مهاجرتی یوکن ثبت شده در کانادا ، تحت نظارت وکیل رسمی مهاجرت کانادا آمادگی برنامه ریزی، ارائه راه چاره در مورد ایجاد شرایط برنامه های اقامتی کانادا ، ارائه خدمات اخذ پذیرش تحصیل ، ویزای تحصیلی کانادا ، ویزای توریستی و مهاجرتی کانادا می باشد. از آنجایی که مهاجرت فرایند پیچیده ای داشته و قوانین مهاجرتی روز به روزتغییر می کند این مجموعه همیشه کوشش می کند با توجه به شرایط متقاضیان مناسب ترین راه را برای آنها انتخاب و آنها را با تمامی جوانب و آثار آن آشنا سازد تا بر این اساس برترین تصمیم را اتخاذ کنند. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر به آدرس ucanemigrate.com مراجعه نمایید.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 16 شهریور 1401 بروزرسانی: 16 شهریور 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2119

به "اقامت کانادا بدون مدرک زبان ، مهاجرت آسان به کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت کانادا بدون مدرک زبان ، مهاجرت آسان به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید