اعطای گواهینامه استاندارد کیفیت به 7 واحد تأسیسات گردشگری سیستان و بلوچستان

به گزارش ایران 20 دانلود، رئیس گروه مراکز و خدمات گردشگری اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی سیستان و بلوچستان گفت: گواهینامه استاندارد کیفیت خدمات گردشگری به هفت واحد از تأسیسات گردشگری استان اعطا شد.

اعطای گواهینامه استاندارد کیفیت به 7 واحد تأسیسات گردشگری سیستان و بلوچستان

به گزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان، حمیدرضا کمالی، روز یکم شهریورماه 1399 اظهار کرد: با توجه به اهمیت کیفیت خدمات رسانی به گردشگران ورودی به استان و همچنین کاهش ضریب اشغال اتاق و تخت و به موجب آن کاهش درآمد تآسیسات گردشگری استان بر اثر کرونا، فرایند استانداردسازی تأسیسات گردشگری استان همچنان ادامه دارد.

او بیان نمود: این فرایند، فرصت مناسبی برای برطرف مسائل تأسیسات گردشگری با هدف ارتقای کیفیت خدمات گردشگری استان است.

رئیس گروه مراکز و خدمات گردشگری اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی سیستان و بلوچستان اضافه نمود: شرکت استانداردسازی فعالی فعلا در استان برای ارزیابی تأسیسات گردشگری وجود ندارد و مطابق سال های گذشته این کار توسط شرکت های استاندارسازی خارج از استان ارزیابی انجام می گردد.

او از تأسیس سه شرکت استانداردسازی در شمال و جنوب استان اطلاع داد و مطرح کرد: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان یکی از وسیعترین استان های کشور است و تأسیسات گردشگری آن پراکنده است، ارزیابی تأسیسات گردشگری متحمل هزینههای زیادی برای شرکت های ارزیاب است.

کمالی با اشاره به اینکه استانداردسازی تأسیسات گردشگری و به بروزرسانی آن از اهداف اصلی معاونت گردشگری اداره کل استان است، گفت: به طور جدی پیگیر این موضوع هستیم تا علاوه بر اخذ درجه واقعی واحدها نسبت به برطرف عدم انطابق ها مطابق استانداردهای ابلاغی وزارتخانه اقدام کنیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1167

به "اعطای گواهینامه استاندارد کیفیت به 7 واحد تأسیسات گردشگری سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای گواهینامه استاندارد کیفیت به 7 واحد تأسیسات گردشگری سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید