گواردیولا: فرگوسن نمی توانست 25 سال در بارسلونا باشد

به گزارش ایران 20 دانلود، سرمربی منچسترسیتی می گوید راهنمایی هیچ تیم دیگری را در فوتبال انگلیس بر عهده نخواهد گرفت. او درباره شرایط کار در لیگ برتر و لالیگا نیز شرح داد.

گواردیولا: فرگوسن نمی توانست 25 سال در بارسلونا باشد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی میل، منچسترسیتی موفق شد در لیگ قهرمانان اروپا با 2 برد، شکست برابر لیون را به دست فراموشی بسپارد. این تیم در لیگ برتر نیز یکی از شانس های قهرمانی محسوب می گردد و نقش پپ گواردیولا در این موفقیت ها چشمگیر است.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی درباره حضور در تیم دیگری غیر از سیتی در لیگ برتر گفت: فهمیدم فوتبال برای انگلیسی ها چطور است. شما می توانید 20 سال در یک تیم باشید. اینجا در طول هفته من با روزنامه نگارها صحبتی ندارم و زمان را با بازیکنانم سپری می کنم. مسائل زیادی در تیم است و من بعضی مواقع خیلی سخت گیری می کنم. الان خودم را یک طرفدار سیتی می دانم و به همین خاطر هیچوقت راهنمایی تیم دیگری را در فوتبال انگلیسی بر عهده نخواهم گرفت. اینجا شرایط برای مربی ها نسبت به آلمان و اسپانیا راحت تر است.

او در ادامه گفت: اینجا شرایط فرق می نماید. من تصور نمی کنم آلکس فرگوسن می توانست 25 سال در بارسلونا مربیگری کند. در اسپانیا شرایط متفاوت است و سخت گیری های زیادی وجود دارد. به همین خاطر است که می گویم تا آخر عمرم طرفدار منچسترسیتی خواهم بود. اینجا من را دوست دارند و شرایط برای کار خیلی راحت است. خیلی دوست دارم حضورم در منچسترسیتی تداوم داشته باشد و بتوانم مدتها اینجا کار کنم. من همیشه خودم را طرفدار منچسترسیتی خواهم دانست.

منچسترسیتی باید این هفته در لیگ برتر به ومبلی صفر کند و در این استادیوم برابر تاتنهام قرار گیرد که با راهنمایی پوچتینو در این فصل نتایج چندان خوبی به دست نیاورده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 71

به "گواردیولا: فرگوسن نمی توانست 25 سال در بارسلونا باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: فرگوسن نمی توانست 25 سال در بارسلونا باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید