94 طرح در حوزه کشاورزی در چهارمحال و بختیاری افتتاح و کلنگ زنی می گردد

به گزارش ایران 20 دانلود، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: هم زمان با ایام الله دهه فجر سال جاری 94 طرح عمرانی- تولیدی در بخش کشاورزی در استان کلنگ زنی و افتتاح می گردد.

94 طرح در حوزه کشاورزی در چهارمحال و بختیاری افتتاح و کلنگ زنی می گردد

عطاالله ابراهیمی 11 بهمن ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، با اشاره به افتتاح و بهره برداری از 94 طرح در حوزه کشاورزی در دهه فجر امسال، اظهار کرد: این طرح ها شامل 24 طرح در حوزه آب و خاک، 36 طرح تولیدات باغی و گلخانه ای، شش طرح در حوزه تولیدات دامی، دو طرح شیلات و آبزیان و هشت طرح در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می رسد.

رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برای بهره برداری از این طرح ها بیش از 910 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی، تسهیلات بانکی و سرمایه گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

وی بیان نمود: با بهره برداری از طرح های حوزه کشاورزی، 2868 خانوار روستایی از خدمات زیربنایی بهره مند می شوند و زمینه اشتغال 1348 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در چهارمحال و بختیاری فراهم می گردد.

ابراهیمی با اشاره به کلنگ زنی 18 طرح عمرانی و کشاورزی در چهارمحال و بختیاری، گفت: هفت طرح در بخش کشاورزی و 11 طرح در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری استان، با اعتبار بالغ بر 370 میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1447

به "94 طرح در حوزه کشاورزی در چهارمحال و بختیاری افتتاح و کلنگ زنی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "94 طرح در حوزه کشاورزی در چهارمحال و بختیاری افتتاح و کلنگ زنی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید