گل محمدی انتخاب خوبی بود، پرسپولیس می تواند دوباره قهرمان گردد

به گزارش ایران 20 دانلود، سهراب انتظاری در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به سروسامان دریافت سرخپوشان برای حضور در رقابت های لیگ برتر گفت: پرسپولیس هم تقریباً شرایطی مانند استقلال پیدا نموده بود اما خوشبختانه مدیران پرسپولیس خیلی زود از تجربه استراماچونی استفاده نموده و به سرعت با یحیی گل محمدی به توافق رسیدند

گل محمدی انتخاب خوبی بود، پرسپولیس می تواند دوباره قهرمان گردد

وی تاکید نمود: انتخاب گل محمدی به گفته همه پیشکسوتان یک انتخاب خوب بود، یحیی از تجربه بالایی در سرمربیگری برخوردار است و توانسته در سال های اخیر در هر تیمی که حضور داشته عملکرد پیروزی داشته باشد. او می توانست با شهر خودرو هم در لیگ قهرمانان پیروز باشد اما شرایطی به وجود آمد که او به تیم محبوبش بازگشت و حالا باید برای پیروزیت پرسپولیس کوشش زیادی انجام دهد تا قرمزپوشان بتوانند در خاتمه سال قهرمانی سه دوره گذشته در لیگ برتر را تکرار نمایند.

انتظاری در ادامه اظهار داشت: گل محمدی به عنوان سرمربی انتخاب شد، نفرات جدیدی هم به جمع قرمزپوشان اضافه شدند و حالا باید طرفداران و پیشکسوتان از این تیم و سرمربی جدید حمایت نمایند. شاید به خاطر تغییراتی که در نوع چیدمان تیم صورت بگیرد یکی، دو هفته اول پرسپولیس نتواند بازی زیبایی از خود ارائه کند اما طرفداران باید هوشیار باشند و بدانند که این اتفاق زودگذر است و بازیکنان به طور حتم با نوع خواسته های گل محمدی به هماهنگی کامل رسیده و در ملاقاتهای بعدی پیروز خواهند بود.

مهاجم پیشین پرسپولیس در ادامه گفت: گل محمدی هم باید مراقب حاشیه ها باشد و اجازه ندهد کسانی که علاقه مند به حضور او در پرسپولیس نیستند تمرکز او را از بین برده و او را وارد حاشیه های ناخواسته نمایند. البته یحیی یک مربی باتجربه است و با توجه به اینکه در پرسپولیس هم بازی نموده و هم مربیگری نموده به طور حتم با حواشی این تیم آشناست و می داند چگونه عمل کند تا تمرکزش از بین نرود.

انتظاری در مورد تغییرات زیادی که در نیم فصل دوم در بیشتر تیم های لیگ برتر اتفاق افتاده گفت: سال جاری این اتفاق عجیب بود، تا به حال سابقه نداشت که در نیم فصل دوم 5 یا 6 مربی از کار برکنار شده و یا به تیم دیگری بپیوندند البته اعتقاد دارم این تغییرات به سود تیم ها نیست چون باید باز هم بازیکنان خود را با شرایط و خواسته سرمربی جدید تطبیق دهند که این موضوع تا حدودی زمان بر است و به نظر من این تغییرات در فوتبال ما خصوصاً در نیم فصل دوم بی سابقه بوده است.

وی در خاتمه اظهار داشت: پرسپولیس باید روز یکشنبه ملاقاتهای خود در لیگ برتر شروع کند، پرسپولیس با توجه به اینکه ملاقات اولش در تهران برگزار خواهد شد می تواند با حمایت طرفدارانش حریف را شکست داده و به سه امتیاز حساس دست یابد و این فرایند را تا خاتمه فصل ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 707

به "گل محمدی انتخاب خوبی بود، پرسپولیس می تواند دوباره قهرمان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی انتخاب خوبی بود، پرسپولیس می تواند دوباره قهرمان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید