گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سجادی: مسئولان حذف نعمتی باید جوابگو باشند، درست نیست یک نفر عملکرد کاروان را ارزیابی کند

به گزارش ایران 20 دانلود، سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی گفت که حذف کماندار کشورمان به دلیل بی اطلاعی از برنامه مسابقات در تهران پیگیری خواهد شد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سجادی: مسئولان حذف نعمتی باید جوابگو باشند، درست نیست یک نفر عملکرد کاروان را ارزیابی کند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، نصرالله سجادی، سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به بازی های آسیایی 2018 به همراه بهرام افشارزاده به سالن هندبال آمده بود تا تماشاگر رویارویی ملی پوشان هندبال ایران و کره باشد. سجادی درباره کسب دو مدال ارزشمند کبدی گفت: این دو تیم از همان ابتدا عزم شان را جزم نموده بودند که کبدی را صاحب دو طلا نمایند. ملی پوشان کبدی شش تا 9 ماه با همین تفکر زندگی کردند و در نهایت هم با نظم تیمی توانستند به این هدف بزرگ دست یابند و جامعه کبدی و ورزش را مسرور نمایند. به آنها تبریک می گویم.

او همچنین درباره ناکامی تیم ملی هندبال در جاکارتا گفت: در مجموع هندبال زحمت خود را کشید و ارزیابی عملکرد فدراسیون و کادر فنی آن بر عهده کارشناسان است. برخی قوانین هم به آنها اجازه نداد تا تعدادی از بازیکنان خوب خود را به همراه بیاورند. آنها هر چند نتوانستند در جمع چهار تیم برتر مسابقات باشند، اما کوشش بسیاری کردند.

سجادی در خصوص ارزیابی کاروان ایران در بازی های آسیایی اعلام کرد: فکر می کنم درست نیست یک نفر عملکرد کاروان کشورمان را ارزیابی کند. نباید عجله کنیم، چون هنوز در کوران بازی ها قرار داریم. پس از انتها مسابقات، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به کارشناسی می پردازند. نظرات فنی را به کارشناسان بسپارید. در مجموع باید بگویم به عنوان سرپرست کاروان از همه تیم ها راضی هستم.

وی ادامه داد: تمامی ورزشکاران ما در جاکارتا، حومه این شهر و پالمبانگ فقط یک هدف داشتند و آن تمرین و مسابقه است.حتی در ارتباط با رفت و برگشت تیم ها هم خود فدراسیون ها تصمیم گرفتند. کشتی گیران را ببینید که درست پس از اتمام مسابقات شان به تهران برگشتند. تمام کوشش ما برای آرامش خاطر ورزشکاران در طول بازی ها بوده است.

سرپرست کاروان اعزامی ایران به اندونزی ضمن ابراز نارضایتی از اتفاق پیش آمده برای زهرا نعمتی و حذف او به خاطر بی اطلاعی از برنامه مسابقات توضیح داد: به طور مسلم در تهران به این موضوع رسیدگی می گردد. این اتفاق از طرف وزارت و کمیته المپیک پیگیری شده است. ان شاءلله با بازگشت کاروان به تهران، این اتفاق را به صورت جدی آنالیز می کنیم و مسئولان این واقعه باید جوابگو باشند. ما در حال حاضر به دنبال آرامش کاروان هستیم.

سجادی در انتها صعود دختران بسکتبالیست به دور دوم رقابت ها را ارج نهاد و گفت: برای دختران که به صورت ویژه در رشته ها شرکت می نمایند، مسرور می شوم. امیدوارم این صعودها تداوم داشته باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 508

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سجادی: مسئولان حذف نعمتی باید جوابگو باشند، درست نیست یک نفر عملکرد کاروان را ارزیابی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سجادی: مسئولان حذف نعمتی باید جوابگو باشند، درست نیست یک نفر عملکرد کاروان را ارزیابی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید