کلنگ شروع احداث ساختمان جدید پردیس ارس در جلفا به زمین زده شد ، بهره برداری تا 5 سال آینده

به گزارش ایران 20 دانلود، مراسم کلنگ زنی و شروع احداث ساختمان جدید پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران در جلفا با حضور رئیس دانشگاه تهران و مدیر عامل منطقه آزاد ارس به زمین زده شد.

کلنگ شروع احداث ساختمان جدید پردیس ارس در جلفا به زمین زده شد ، بهره برداری تا 5 سال آینده

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران، مراسم کلنگ زنی و شروع احداث ساختمان جدید پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران در جلفا با حضور رئیس دانشگاه تهران و مدیرعامل منطقه آزاد ارس به زمین زده شد.

در ابتدای این مراسم و طی جلسه ای امام آدینه رییس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران به ارایه گزارش عملکرد یک ساله پرداخت و بعضی از مسایل و مسائل را درمیان گذاشت. وی همچنین ازرشد جذب دانشجویان خارجی در حوزه CAS از کشور های همجوار در این پردیس اطلاع داد.

نریمان مدیرعامل منطقه آزاد ارس در این مراسم از حضور دانشگاه تهران در ارس تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی های اجرا شده منطقه تجاری ارس آمادگی دارد تا با دانشگاه تهران در مسائل آموزشی و پژوهشی همکاری داشته باشد.

در ادامه جلسه نیلی احمد آبادی رییس دانشگاه تهران طی سخنانی از منطقه آزاد ارس تشکر کرد و گفت: برای ارتقای هر جامعه ای احتیاج هست از بحث پژوهشی و فناوری یاری گرفته گردد بنابراین لازم است که از ظرفیت دانشگاه ها در حوزه های تصمیم سازی و اجرایی استفاده گردد.

بنابراین گزارش: پس از این جلسه، کلنگ احداث ساختمان جدید پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران در جلفا با حضورمسئولین، استادان و کارکنان این دانشگاه توسط دکتر نیلی احمد آبادی رییس دانشگاه تهران و مهندس نریمان مدیرعامل منطقه آزاد ارس به زمین زده شد.

خاطرنشان می گردد؛ ساختمان جدید پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران به متراژ 10000 مترمربع و در زمینی به مساحت 67000 متر مربع است که تا 5 سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 559

به "کلنگ شروع احداث ساختمان جدید پردیس ارس در جلفا به زمین زده شد ، بهره برداری تا 5 سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ شروع احداث ساختمان جدید پردیس ارس در جلفا به زمین زده شد ، بهره برداری تا 5 سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید