کشتی فرنگی قهرمانی دنیا، گرایی برنزی شد

به گزارش ایران 20 دانلود، نماینده وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان با فزونی در دیدار رده بندی مسابقات کشتی قهرمانی دنیا به مدال برنز رسید.

کشتی فرنگی قهرمانی دنیا، گرایی برنزی شد

به گزارش خبرنگاران، روز پایانی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی دنیا در قزاقستان، امروز (سه شنبه) برگزار گردید و دردیدار رده بندی وزن 77 کیلوگرم، محمدعلی گرایی در رقابتی جذاب و دیدنی با نتیجه 9 بر 6 از سد کارپت چالیان دارنده مدال نقره بازی های اروپایی از ارمنستان گذشت و صاحب مدال برنز شد.

گرایی برای حضور در دیدار رده بندی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر و در کمتر از 2 دقیقه کیم هیون وو قهرمان المپیک و دنیا از کره جنوبی را از پیش رو برداشت. او در دور بعد در مصاف با الوین مورسالیف دارنده مدال برنز دنیا از آذربایجان با نتیجه 7 بر 3 پیروز و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

نماینده وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان، در این مرحله مقابل الکس بیوربرگ کسیدیس از سوئد با نتیجه 9 بر یک مغلوب گردید و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، گرایی به گروه بازنده ها رفت تا کار خود را برای کسب مدال برنز ادامه دهد. وی در این گروه مقابل دانیل کاتاراگا دارنده مدال نقره دنیا و طلای زیر 23 سال دنیا از مولداوی در یک کشتی سخت و نفسگیر با نتیجه 5 بر 5 به پیروزی رسید و ضمن کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو، راهی دیدار رده بندی شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 349

به "کشتی فرنگی قهرمانی دنیا، گرایی برنزی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی قهرمانی دنیا، گرایی برنزی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید