پیش بینی آقای گل تاریخ استقلال در مورد دربی ، این بازیکن سخت ترین مدافعی بود که برابرم بازی کرد!

به گزارش ایران 20 دانلود، پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه اگر استقلال دربی را ببرد قهرمان می گردد یا خیر اضافه نمود: به نظرم استقلال باید تک تک بازی هایش را ببرد و امتیاز بگیرد.

پیش بینی آقای گل تاریخ استقلال در مورد دربی ، این بازیکن سخت ترین مدافعی بود که برابرم بازی کرد!

به گزارش خبرنگاران آرش برهانی که خودش تا چند سال پیش در دربی های مرکز نقش پررنگی داشت حالا در قامت مربی تیم امیدهای استقلال باید این ملاقات را دیدن کند. او در ابتدا پیرامون این مسابقه گفت: شرایط جدول و نتایج قبل هیچکدام روی بازی تاثیرگذار نیست. برخی بازی ها بوده استقلال خیلی آماده بوده نتوانسته مثل قبل بازی کند و برعکس. دربی نسبت به سایر بازی ها فرق دارد ولی اگر بخواهیم فوتبالی نگاه کنیم شرایط هر دو تیم خوب است و هر دو تیم بازیکنان تاثیرگذار و باکیفیت دارند و باید یک بازی خوب ببینیم. من که خیلی امیدوارم این دربی بازی ای بگردد که طرفداران لذت ببرند.

مهاجم سابق استقلال در خصوص شادی های بعد از گل که مثل گذاشتن عینک به روی چشم بود شرح داد: در خصوص آن خیلی صحبت کردم و خیلی معنی ها داشت. می خواستم جایگاه های دورتر را در استادیوم ببینم. این موضوع مال گذشته است و اگر شرح بدهم کری خوانی می گردد و دیگر این کارها از ما گذشته است.

برهانی در خصوص اینکه پاس گلش به جباری در دربی را دوست دارد یا گلی که زده شرح داد: دو پاس گل در دربی دادم که هر دو به جباری بود. ولی فکر می کنم آن گلی که 10 فروردین در دربی زدم و سه امتیاز را گرفتیم و چهار برد پشت هم در دربی به دست آوردیم به دل من بیشتر نشست.

وی در خصوص اینکه مهم ترین دربی که بازی نموده کدام بود گفت: همه مهم بودند ولی دربی که در جام حذفی سه بر هیچ بردیم و فینالیست شدیم خیلی مهم بود.

بازیکن سابق استقلال مورد این که سخت ترین مدافعی که روبه رویش بازی کرد چه کسی بود گفت: محمد نصرتی مدافع خیلی خوبی بود، سید جلال هم خوب بود.

برهانی با اشاره به سابقه خوب گلزنی ارسلان مطهری در دربی گفت: به نظرم تجربه خیلی به کار می آید و ارسلان جزو بازیکنانی است که تحت تاثیر جو قرار نمی گیرد. ما قبلاً می گفتیم دربی باز. هر بازیکنی بتواند آرامش بیشتر و اشتباه کمتری داشته باشد می تواند گل بزند. به غیر از ارسلان چند بازیکن دیگر داریم که دربی باز هستند و این برای ما خیلی امیدوارکننده است.

پیشکسوت استقلال در انتها مورد اینکه اگر استقلال دربی را ببرد قهرمان می گردد یا خیر اضافه نمود: به نظرم استقلال باید تک تک بازی هایش را ببرد و امتیاز بگیرد. حق استقلال قهرمانی است و من کیفیت بازی این تیم را خیلی بالاتر از تیم های دیگر دیدم. بازی با نساجی را باید می بردیم و مشاهده کردید در شش قدم سجاد که خیلی گل های سخت تری زده بود نتوانست بزند. در آزادی مقابل سپاهان کمترین حقمان مساوی بود ولی باختیم. در فوتبال هزار اتفاق می افتد. هنوز خیلی زود است در خصوص قهرمانی صحبت کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1402 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2221

به "پیش بینی آقای گل تاریخ استقلال در مورد دربی ، این بازیکن سخت ترین مدافعی بود که برابرم بازی کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی آقای گل تاریخ استقلال در مورد دربی ، این بازیکن سخت ترین مدافعی بود که برابرم بازی کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید