طارمی در رادار باشگاه اینتر

به گزارش ایران 20 دانلود، مدیران باشگاه اینتر پس از اینکه قید خرید روملو لوکاکو را به خاطر رفتار غیرحرفه ای این مهاجم بلژیکی را زدند، حالا در بازار نقل وانتقالات تابستانی جاری در پی خرید یک مهاجم تازه هستند و چندین گزینه نام آشنا برای تقویت خط حمله تیم تحت راهنمایی سیمونه اینزاگی روی میز دارند.

طارمی در رادار باشگاه اینتر

بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت؛ اریک ماکسیم چوپوموتینگ مهاجم کامرونی بایرن مونیخ یکی از گزینه های مدنظر اینتری ها برای نقویت خط حمله این تیم ایتالیایی است و قصد دارند از مدیران بایرن که خاتمه پیروز به خرید هری کین شدند، بپرسند که آیا حاضر به فروش این بازیکن هستند یا خیر. این مهاجم 34 ساله که تنها یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد، تا به امروز در 106 بازی برای سرخپوشان مونیخی به میدان رفته و آمار 22 گل زده و 17 پاس گل را از خود بر جای گذاشته است.

شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا هم از مارکو آرناتوویچ مهاجم اتریشی بولونیا و مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو به عنوان دیگر گزینه های مدنظر اینتری ها به منظور تقویت خط حمله تیم تحت راهنمایی سیمونه اینزاگی یاد نموده است. طبق این گزارش؛ خرید آرناتوویچ 34 ساله در حال حاضر نسبت به طارمی 31 ساله برای اینتر در اولویت است، چون مذاکره با پورتو برای خرید این مهاجم ایرانی دشوارتر است.

اینتر برای خرید آرناتوویچ پیشنهادی 8 میلیون یورویی به بولونیا داده و استفانو سنسی را هم به عنوان بخشی از این معامله به این باشگاه پیشنهاد داده اما این پیشنهاد رد شده است. بولونیا حداقل 12 میلیون یورو به علاوه 3 میلون یورو برای فروش آرناتوویچ می خواهد.

پیش از این آلفردو پدولا خبرنگار ایتالیایی خبر داده بود؛ اینتر پس از انصراف از خرید فولارین بالوگون از آرسنال حالا میخواهد پیشنهادی 25 میلیون یورویی به پورتو برای جذب طارمی بدهد، این در حالی است که این باشگاه پرتغالی روی این بازیکن قیمتی 30 میلیون یورویی گذاشته است.

رسانه های انگلیسی بعلاوه از آنتونی مارسیال مهاجم فرانسوی منچستریونایتد به عنوان یکی دیگر از گزینه های مدنظر اینتری ها یاد نموده اند و گفته می گردد این باشگاه لیگ رجحان هم از فروش او استقبال می نماید.

با توجه به اینکه چوپوموتینگ و مهدی طارمی به ترتیب جام ملت های آفریقا و جام ملت های آسیا را در ماه ژانویه 2024 با تیم های ملی فوتبال کامرون و ایران پیش رو دارند، بازه ای که اینتر بازی های مهمی را در آن مقطع خواهد داشت، خرید این دو بازیکن به وسیله اینتر بسیار ضعیف تر به نظر می رسد.

منبع: فرارو
انتشار: 21 مرداد 1402 بروزرسانی: 21 مرداد 1402 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2266

به "طارمی در رادار باشگاه اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی در رادار باشگاه اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید