تور فرانسه ارزان: پیش از سفر به پاریس این نکات را حتما بخوانید

به گزارش ایران 20 دانلود، سفر به پاریس، شهر نور و روشنایی، پایتختی اروپایی است که تقریبا همه مردم آرزو دارند یک بار هم که شده از آن تماشا نمایند. اگر شما هم آرزوی تماشا این شهر زیبا را دارید یا سفر به پاریس را در برنامه خود قرار داده اید، حتما نکات مهمی را که در مجله گردشگری خبرنگاران برای شما گردآوری نموده ایم را بخوانید.

تور فرانسه ارزان: پیش از سفر به پاریس این نکات را حتما بخوانید

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

پیش از سفر به پاریس زبان فرانسه یاد بگیرید

یادگیری لغات کلیدی در زبان فرانسه می تواند تاثیر زیادی در سفر به فرانسه داشته باشد. زمانی که به یک کشور تازه سفر می کنید، بهتر است لغات کلیدی زبان آن کشور را بیاموزید. در منطقه ها گردشگری، بیشتر مردم به زبان انگلیسی صحبت می نمایند اما بهتر است بدانید چگونه با یک فرد فرانسوی سلام و احوال پرسی کنید. زمانی که وارد مکان هایی مانند رستوران یا مغازه می شوید، بهتر است به زبان فرانسه به فروشنده سلام کنید.

غذا خوردن در سفر به فرانسه

ساعات باز شدن رستوران ها را حتما در نظر داشته باشید. زمان ناهار ساعت 2 بعد از ظهر و زمان صرف شام بین 7 تا 10:30 دقیقه شب است. اگر زمانی که رستوران ها بسته هستند گرسنه شدید سری به نانوایی ها و شیرینی فروشی ها بزنید. نباید فراموش کنید در سفر به فرانسه می توانید طعم های متفوت نون ها و پنیر ها را بپشید. سعی کنید جای خود را از پیش رزرو کنید و اگر امکان رزرو کردن میز را ندارید سعی کنید زمان باز شدن رستوران در آنجا حضور داشته باشید تا شانس بیشتری برای پیدا کردن میز خالی داشته باشید. در رستوران درخواست آب معدنی نکنید زیرا هزینه ای اضافه تر برای شما خواهد داشت. آب شهری فرانسه تمیز و قابل نوشیدن است. بهتر است به جای هزینه آب معدنی یک دسر برای خود سفارش بدهید. خرید بلیط هواپیما تهران پاریس

انعام دادن در پاریس

درسفر به پاریس، دادن انعام در رستوران ها واجب نیست اما کار پسندیده ای تلقی می گردد. اگر از سرویس دهی راضی بودید می توانید 5 تا 10 درصد از مبلغ را به عنوان انعام بپردازید. اما اگر از سرویس دهی راضی نبودید حتی فکر دادن انعام را هم نکنید. البته ممکن است انعام یا حق سرویس در صورتحساب شما منظور شده باشد. اگر قصد دادن انعام را دارید بهتر است با پول نقد آن را بپردازید. پرداخت 10 درصد از کرایه تاکسی به عنوان انعام هم مورد قبول است. البته توصیه می گردد از سرویس های Uber استفاده کنید زیرا رانندگان آن اغلب از رانندگان پاریس محبت آمیز تر رفتار می نمایند.

جاذبه های گردشگری پاریس

در سفر به پاریس به زمان بازدید از امکان گردشگری دقت کنید. زیرا که معمولا در روزهای دوشنبه و سه شنبه تعطیل هستند. حتی اگر برای تماشا جاذبه های گردشگری برنامه ریزی نموده اید، همواره روزهایی که این مکان ها باز هستند را چک کنید. برای مثال، موزه اورسی در روزهای دوشنبه و موزه لوور در روزهای سه شنبه تعطیل هستند. با خرید پاریس پاس یا کارت گردشگری پاریس در هزینه های خود صرفه جویی کنید. با داشتن این کارت می توانید به طور رایگان از بیش از 60 جاذبه گردشگری پاریس تماشا کنید و از مزایای آن در استفاده از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. با خرید این کارت از ایستادن در صف های طولانی مکان های معروف پاریس راحت می شوید مخصوصا زمانی که اوج شلوغی ها است و زمان کمی برای تماشا جاذبه ها دارید. نباید فراموش کنید که بلیط بازدید از مکان های تماشای را از پیش بخرید تا در زمان خود صرفه جویی نموده باشید. برج ایفل، موزه اورسی و موزه لوور این امکان را برای گردشگران فراهم نموده اند. تنها برای تماشا نقاشی مونالیزا به لوور نروید. در این موزه اثرهای هنری زیادی است که باید حتما ببینید. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

چند نکته دیگر در سفر به فرانسه

برای استفاده از سرویس های بهداشتی عمومی حتما پول خرد همراه خود داشته باشید. البته بهتر است زمانی که برای خوردن و آشامیدن به رستوران یا کافه می روید یا از یک مکان تماشای بازدید می کنید از سرویس بهداشتی هم استفاده کنید تا بعدا مجبور به پرداخت هزینه نباشید.

مراقب دزدی ها باشید. نیازی نیست دائما نگران باشید اما بهتر است مراقب باشید. هرگز کیف خود را در پشت جایگاه آویزان نکنید یا آن را روی زمین نگذارید. آقایان بهتر است کیف پول خود را در جیب جلوی لباس خود قرار دهند.

زمان سفر به پاریس

سفر به پاریس را به ماه آگوست موکول نکنید. بیشتر مردم پاریس در این ماه به سفر می فرایند و ممکن است بیشتر مکان های عمومی تعطیل باشند. به علاوه در این ماه هوا بسیار گرم است. البته به علت اینکه گردشگر های زیادی در این ماه به پاریس سفر می نمایند ممکن است مکان های تماشای باز باشند. اما تحمل گرمای هوا در این ماه بسیار سخت است.

پاریس دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است و باید بدانید که همه آنها را نمی توانید در طول یک سفر ببینید. پس برای بازدید از مکان های تماشای برنامه ریزی کنید تا وقت کافی برای تماشا آنچه در برنامه سفر خود دارید داشته باشید. سفر به فرانسه را تنها به تماشا پاریس محدود نکنید سعی کنید به خارج از شهر هم سری بزنید. قطعا منظره ها شگفت انگیزی در انتظار شما است.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1875

به "تور فرانسه ارزان: پیش از سفر به پاریس این نکات را حتما بخوانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: پیش از سفر به پاریس این نکات را حتما بخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید