پرداخت کرایه خطوط ون و تاکسی باقرشهر الکترونیکی می گردد

به گزارش ایران 20 دانلود، خبرگزاری خبرنگاران- در جلسه ای هماهنگی اجرای طرح پرداخت کرایه خطوط ون و تاکسی باقرشهر به صورت الکترونیکی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و کارشناسان شهرداری باقرشهردر سالن جلسات شورای اسلامی برگزار گشت.

پرداخت کرایه خطوط ون و تاکسی باقرشهر الکترونیکی می گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، این جلسه با حضور ابوطالب بقرایی رئیس و مجتبی پرک عضو شورا، محسن مرادی مسئول ترافیک و کارشناسان و پیمانکاران حوزه ترافیک برگزار گشت.

ابوطالب بقرایی رئیس شورای اسلامی باقرشهر در این جلسه ضمن استقبال از اجرای این طرح، گفت: با اجرای این طرح، شهروندان ضمن حفظ سلامتی، به راحتی می توانند نسبت به پرداخت کرایه اقدام کرده و از انتقال بیماری کرونا پیشگیری کنند .

به گزارش خبرنگاران، در ادامه جلسه، کارشناسان توضیحات و پیشنهادهای لازم را درخصوص مزایای استفاده از سیستم پرداخت الکترونیکی و همچنین کارت شارژ را ارائه کردند.

گفتنی است که هر شهروند با هر بار شارژ کردن کارت به عنوان کیف پول الکترونیک ، به راحتی می تواند با قرار دادن کارت بر روی دستگاه، هزینه مورد نظر را پرداخت نماید و از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری میشوند ، همچنین از این کارت ها علاوه بر پرداخت کرایه ون و اتوبوسها ، در فرهنگسراها و اماکن متعدد شهری باقرشهر استفاده کنند.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1391

به "پرداخت کرایه خطوط ون و تاکسی باقرشهر الکترونیکی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت کرایه خطوط ون و تاکسی باقرشهر الکترونیکی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید