پالتوی لاکچری و مد روز رعنا آزادی ور

به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش ساعدنیوز : رعنا آزادی ور تصاویر زیر را در اینستاگرام خود منتشر نموده است.

پالتوی لاکچری و مد روز رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور متولد فروردین ماه سال 1362 است و در فیلم مارمولک نیز ایفای نقش نموده است. رعنا آزادی ور به تازگی به مهدی پاکدل بازیگر مشهور سینمای ایران ازدواج نموده است. رعنا آزادی ور به تازگی در سریال زخم کاری ایفای نقش نموده است و درخشیده است. خبر ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل را عاطفه رضوی گفت. تصاویری از رعنا آزادی ور را مشاهده کنید.

بیوگرافی رعنا آزادی ور

(متولد 17 فروردین 1362 در تهران) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.وی با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، 1382) فعالیت در سینما را شروع کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال 1384 موقیعت خود را در سینما تثبیت کرد.رعنا آزادی ور با بازی در فیلم پارک وی (فریدون جیرانی، 1385) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج های جوان فیلم را بازی می نماید که در داستان سه روزه سفر این زوج ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت های داستان با اتفاقات روبرو می گردد.

رعنا آزادی ور بازیگر جوان سینما فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم مارمولک کمال تبریزی در سال 82 شروع کرد او در این فیلم نقش دختری رو داشت که در طی راستا به همراه مادرش داخل کوپه رضا مارمولک در قطار بود و دیالوگ هایی که در این بین برقرار شد پس از گذشت سال ها هنوز ماندگار است .وی به شدت گزیده کار و محتاط است است و در انتخاب نقش ها دقت کافی را انجام می دهد او در جشنواره فیلم فجر 93 با سه فیلم خانه دختر، داره صبح میشه و این سیب هم برای تو حضور موفقی داشت که در فیلم خانه دختر نقش دختری را ایفا می نماید که به علت سوظن خانواده نامزدش به دوشیزه بودن او راستا زندگی اش عوض می گردد. وی در جشنواره فیلم فجر 94 هم با فیلم خشم و هیاهو چهارمین تجربه کارگردانی هومن سیدی حاضر خواهد شد.

بابک اسکندری گریمور سینما عکسی از تست گریم جنجالی و ترسناک از رعنا آزادی ور در فیلم سینمایی که کارگردان آن هومن سیدی می باشد منتشر نمود.

رعنا آزادی ور بازیگر سینما و تلویزیون با بازی در فیلم مارمولک فعالیت در سینما را شروع کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال 1384 موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. وی در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج های جوان فیلم را بازی می نماید که در داستان سه روزه سفر این زوج ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت های داستان با اتفاقات روبرو می گردد.

منبع: رکنا
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1982

به "پالتوی لاکچری و مد روز رعنا آزادی ور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پالتوی لاکچری و مد روز رعنا آزادی ور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید