پاراتیراندازان با کمان ایران به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند

به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در روز دوم مسابقات پارا تیراندازی با کمان قهرمانی جهان در چک، کمانداران کشورمان در مرحله حذفی به مصاف حریفان خود رفتند.

پاراتیراندازان با کمان ایران به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند

در کامپوند مردان و در مرحله یک شانزدهم نهایی، رمضان بیابانی با نتیجه 146 بر 141 برابر کمانداری از آمریکا به پیروزی رسید و راهی دور بعدی شد. وی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف نماینده بریتانیا می رود.

در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات، علی سینا منشازاده با نتیجه 142 بر 140 برابر کمانداری از فنلاند به پیروزی رسید و راهی دور بعدی شد. وی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف نماینده آمریکا می رود.

اصغر زارعی نژاد در مرحله نخست مسابقات حذفی ریکرو با نتیجه 6 بر 4 مقابل نماینده آذربایجان به برتری رسید. وی در مرحله یک شانزدهم نهایی با نتیجه 6 بر 2 مقابل کمانداری از فرانسه شکست خورد و حذف شد.

غلامرضا رحیمی در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات حذفی ریکرو با نتیجه 6 بر 5 مقابل نماینده مغولستان به پیروزی رسید و راهی دور بعدی بازی ها شد. وی در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف کمانداری از اسلواکی برود.

فرزانه عسگری در دور دوم مسابقات حذفی کامپوند به مصاف نماینده استرالیا رفت و با نتیجه 142 بر 139 به پیروزی رسید و راهی دور یک هشتم نهایی شد. وی در این دور به مصاف نماینده بریتانیا می رود.

مریم یاورپور هم در دور دوم مسابقات حذفی به مصاف نماینده کانادا رفت و با نتیجه 144 بر 143 به پیروزی رسید و راهی دور بعدی مسابقات شد. وی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کمانداری از فرانسه می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1752

به "پاراتیراندازان با کمان ایران به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاراتیراندازان با کمان ایران به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید