ویروس کرونا بزرگترین همایش فیس بوک را لغو کرد

به گزارش ایران 20 دانلود، شیوع ویروس کرونا باعث شد بزرگترین رویداد سالیانه فیس بوک لغو گردد.

ویروس کرونا بزرگترین همایش فیس بوک را لغو کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شرکت فناوری و رسانه اجتماعی فیس بوک اظهار داشت، به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا بزرگترین رویداد سالیانه این کشور موسوم به اف 8 (F8) را لغو می نماید.

به گزارش شبکه سی ان ان، در گزارشی که این شرکت آمریکایی در تارنمای خود منتشر نموده آمده است: لغو همایش سال جاری تصمیم دشواری بوده اما برای سلامت و بهداشت شرکای توسعه دهنده، کارمندان و هرکسی که به برگزاری کنفرانس F8 یاری می نماید اولویت قائل است.

یک مقام اداره بهداشت ایالت واشنگتن در شمال غربی آمریکا روز شنبه اظهار داشت که یک نفر در بخش کینگ کانتی این ایالت بر اثر ابتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید 19) جان خود را از دست داده است.

در حالی که پیش از این مراجع رسمی آمریکا ابتلای دست کم 60 نفر از شهروندان این کشور به ویروس کرونا را تأیید نموده بودند، تا به امروز اعلام شده بود که هیچ یک از مبتلایان بر اثر ابتلای به این ویروس جانشان را از دست نداده اند، بدین ترتیب شهروند آمریکایی که امروز شنبه در ایالت واشنگتن بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته است، اولین قربانی این ویروس در آمریکاست که مرگش رسماً به تأیید رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 838

به "ویروس کرونا بزرگترین همایش فیس بوک را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا بزرگترین همایش فیس بوک را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید