هر جا که می روید از زندگی هوشمندانه لذت ببرید

به گزارش ایران 20 دانلود، در حالی که ماشین های پرنده هنوز با واقعی بودن فاصله زیادی دارند، بعضی از ایده هایی که ما در خصوص زندگی آینده داشتیم به واقعیت تبدیل شده اند.

هر جا که می روید از زندگی هوشمندانه لذت ببرید

زندگی هوشمند با استفاده از دستگاه های اینترنت اشیا (IoT) یک مثال عالی است. ال جی به وسیله فناوری های IoT پیشرو در صنعت، بیش از هر زمان دیگری متعهد است تا با فعال کردن خانه های هوشمند متصل با ThinQ، کیفیت زندگی بهتری را برای مصرف نمایندگان فراهم کند.

برای اینکه مسافران طعم این زندگی هوشمند دور از خانه را بچشند، ال جی تایوان با همکاری دو ارائه دهنده اقامتگاه در شهر Yilan، واقع در سواحل شمال شرقی این کشور، مشتریان را از شلوغی و جنب و جوش زندگی شهری فراری می دهد.

به عنوان بخشی از این همکاری دو ساله، ال جی تایوان با The Westin Yilan Resort برای راه اندازی ویلای استخری یک خوابه LG ThinQ همکاری کرد؛ یک ویلای مجلل با دکوراسیون مدرن، سفید و نور طبیعی فراوان. این فضای زیبا دارای مبلمان چوبی مینیمالیستی و دسترسی به یک استخر خصوصی، باغ ذن و چشمه آب گرم نیز است تا مهمانان بتوانند فکر و بدن خود را جوان نموده و خود را از همه حواس پرتی های دنیای بیرون رها نمایند.

برای پیشرفته ترین و منحصربه فردترین تجربه خانه هوشمند، اتاق های مهمان ویلا مملو از لوازم خانگی هوشمند محبوب ال جی، تلویزیون های هوشمند و محصولات صوتی هستند تا مشتریان بتوانند همه چیز را امتحان و تجربه نمایند تا ببینند کنترل همه آنها در برنامه ThinQ چقدر آسان است.

مهمانان در طول اقامت خود می توانند در هر زمان به وسیله تلفن هوشمندی که در اتاقشان ارائه می گردد، شرایط لوازم خانه را فعال، برنامه ریزی و مشاهده نمایند و از داشبورد خانگی تلویزیون OLED ال جی یا بلندگوهای هوشمند برای کنترل از راه دور آنها استفاده نمایند تا اطمینان حاصل گردد که افراد با هر توانایی می توانند این زندگی هوشمند نیروگرفته از ال جی را تجربه نمایند.

مسافران با ورود به این ویلای زیبا، می توانند لباس های بیرونی خود را در ال جی استایلر قرار دهند تا میکروب هایی را که در سفر جمع نموده اند از بین ببرند. برای مهمانانی که به تازگی از شنای سریع لذت برده اند، خشک کن ال جی می تواند لباس های آن ها را به آرامی خشک کند تا بوی مرطوب را بدون آسیب رساندن به ظریف ترین پارچه ها از بین ببرد. علاوه بر این، مهمانان می توانند از تفریح های چند رسانه ای با کیفیت بالا با تلویزیون هوشمند ال جی Ultra HD 4K OLED لذت ببرند، که می تواند برای نظارت و کنترل لوازم هوشمند مانند روشن کردن LG PuriCare AeroTower یا PuriCare برای ایجاد راحت ترین فضای داخلی در روزهای بارانی و مرطوب استفاده گردد.

ال جی تایوان برای پیگیری اولین همکاری خود با گروه DEZU در سال 2021 که HA House Autumn را زنده کرد، سال جاری دومین خانه ThinQ را به نام HA House Summer ایجاد کرد که حتی هوشمندتر و جامع تر از اولی است و یک معیار تازه برای عصر اقامتگاه های هوشمند معین می نماید.

HA House Summer یک خانه 5 طبقه است که از محل اقامت شخصی موسس گروه DEZU تغییر کاربری داده است. این ساختمان با طراحی ساده و در عین حال مدرن سفید بیرونی، از پنجره های بزرگ از کف تا سقف برای ایجاد فضای زندگی هماهنگ با طبیعت اطراف استفاده می نماید.

این خانه وسیع مملو از طیف کاملی از لوازم خانگی هوشمند ال جی مجهز به وای فای است؛ از جمله دستگاه تهویه مطبوع ال جی DUALCOOL، تصفیه نماینده هوای 360 درجه ال جی PuriCare، ال جی PuriCare AeroTower و ماشین ظرفشویی ال جی QuadWash. مهمانان می توانند قبل از ورود، کولر هر طبقه را به وسیله اپلیکیشن ThinQ روشن نمایند تا به محض ورود به داخل، از دمای خنک و هوای تازه لذت ببرند.

بلندگوی بلوتوث بی سیم و قابل حمل XBOOM 360 صدای فراگیری ارائه می نماید در حالی که LG StanbyME، یک مانیتور لمسی بی سیم 27 اینچی با پایه متحرک، به مهمانان اجازه می دهد از تفریح های صوتی و تصویری در چمن بیرون، در استخر، در اتاق بازی زیرزمین و همه جا لذت ببرند.

علاوه بر این، طبقه دوم با لوازم خانگی از مجموعه LG Objet، از جمله LG WashTower ،LG Styler و +LG CordZeroThinQ A9 Kompressor جاروبرقی مبله شده و یخچال محبوب InstaView Door-in-Door در آشپزخانه طبقه اول نصب شده است. پالت رنگ طبیعی LG Objet Collection با رنگ های پاستلی روشن و رنگ های خاکی ظریف که با طبیعت هماهنگ است، راحتی و آشنایی را تداعی می نماید.

ال جی با ادامه همکاری های خود با ارائه دهندگان جهانی خدمات مسافرتی و اقامتی، اطمینان حاصل می نماید که زندگی هوشمند دیگر محدود به خانه نیست و فوری ترین خدمات هوشمند برای ایجاد یک سبک زندگی مینیمال با امکانات بی نهایت در طول سفر به کار گرفته می گردد.

منبع: فوت و فن
انتشار: 10 آذر 1401 بروزرسانی: 10 آذر 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2157

به "هر جا که می روید از زندگی هوشمندانه لذت ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر جا که می روید از زندگی هوشمندانه لذت ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید