نیمار در کنار مسی؛ این بار در پاریس؟

به گزارش ایران 20 دانلود، خبرگزاری خبرنگاران- به زودی شاهد تقابل نیمار و مسی و شاید در آینده‌ای نزدیک، شاهد حضور هر دوی آن ها در یک تیم باشیم.

نیمار در کنار مسی؛ این بار در پاریس؟

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته، قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری انجام شد و تیم های پاری سن ژرمن و بارسلونا باید به مصاف هم بروند. در این مسابقه، شاهد تقابل نیمار و لیونل مسی نیز خواهیم بود. نیمار اخیرا مصاحبه های زیادی راجع به هم تیمی شدن با مسی در فصل آینده انجام داده است و این احتمال وجود دارد که پس از بازی این دو تیم، شاهد هم تیمی شدن نیمار و مسی در فصل آینده باشیم.

طی ساعات گذشته بحث انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن به یکی از اتفاقات جنجالی دنیای فوتبال تبدیل شده است؛ جایی که شبکه تلویزیونی الچرینگیتو اظهار داشت پدر و مدیر برنامه فوق ستاره آرژانتینی در کنسولگری قطر در شهر بارسلونا حاضر شده و جلسه مهمی را برگزار نموده است. در واقع این شبکه تلویزیونی مدعی شد که پاری‌سن‌ژرمن میخواهد هر طور که شده لیونل مسی را به خدمت بگیرد. چند ساعت بعد از ادعای الچرینگیتو خورخه مسی به این شایعه واکنش نشان داد و تمام شایعات درباره انجام مذاکرات با باشگاه فرانسوی برای انتقال پسرش به این تیم را رد کرد اما همچنان اخبار جدیدی در رابطه با این موضوع شنیده می‌گردد و به نظر می‌رسد که بحث حضور فوق ستاره آرژانتینی در پاریس جدی تر از حد تصور است.

در همین ارتباط ترنسفرمارکت ادعای عجیبی را عنوان کرد. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی این منبع باشگاه پاریسن ژرمن به فروشگاه‌های خود اعلام نموده که آماده اعلام رسمی انتقال لیونل مسی به این تیم در جابجایی ژانویه باشند و در واقع شرایط را برای فروش پیراهن های او که احتمالاً درخواست برای آن سرسام آور خواهد بود، مهیا نمایند.

لیونل مسی تابستان گذشته قصد جدایی از بارسا را داشت ولی با مخالفت جوزپ ماریا بارتومئو رئیس وقت باشگاه نتوانست به هدف خود برسد. مسی تنها چند ماه دیگر با بارسا قرارداد دارد و از ژانویه آزاد است با هر تیمی وارد مذاکره گردد اما نامزدهای ریاست بارسلونا امیدوارند مسی تا انتخاب رئیس جدید صبر کند.

امیل روسود که امیدوار است 5 بهمن ماه رئیس جدید بارسلونا گردد، در خصوص راضی کردن مسی به آاس گفت: من ابزارهای خودم را برای متقاعد کردن مسی به تمدید دارم. جوزپ ماریا مینگیا کسی که در آرژانتین مسی را برای بارسا کشف کرد و نقش اصلی را در امضای قرارداد با او داشت مامور خواهم کرد تا مسی را برای تمدید راضی کند. او مسی و تمام اطرافیانش را می شناسد و لازم نیست بگویم چه ارتباط خوبی بین شان وجود دارد. مسی تابستان قصد جدایی داشت ولی مشکل او پول نبود چرا که او بالاترین دستمزد را در دنیای فوتبال می گیرد. مسی می خواهد در تیمی باشد که بتواند فاتح جام های مختلف گردد. برای او پروژه ای جذاب را ترسیم خواهم کرد تا راضی به ماندن گردد.

دستمزد مسی و مسائل اقتصادی بارسا: واضح است که شرایط کنونی باشگاه از لحاظ اقتصادی بسیار بد است و مسی هم دستمزد هنگفتی می گیرد که در این شرایط غیر قابل دفاع است. شکی نیست که مسی برای تمدید باید فداکاری نموده و از رقم دستمزدش کم کند. ما با این شرایط نمی توانیم دستمزد فعلی او را پرداخت کنیم. باید با او مذاکره نموده و رضایتش را برای کاهش دستمزد بگیریم. اگر او از پروژه های ورزشی ما خوشش بیاید، دستمزدش را نیز کم می نماید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1310

به "نیمار در کنار مسی؛ این بار در پاریس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمار در کنار مسی؛ این بار در پاریس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید