نساجی جوان و کم هزینه است، مقابل پارس جم دنبال پیروزی هستیم

به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا مهاجری سه شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار نساجی مقابل پارس جنوبی جم گفت: تیم پارس جنوبی جم تیم خوبی است و مقابل این تیم دنبال پیروزی هستیم.

نساجی جوان و کم هزینه است، مقابل پارس جم دنبال پیروزی هستیم

وی اضافه کرد: شهر جم از شهرهای خوب کشور است ولی همچنان برخی زیرساخت ها ضعف دارد که انتظار داریم این مسائل کمتر شود ولی همچنان برای اسکان در این شهر با مشکل روبرو هستیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی با بیان اینکه وضعیت تیم ها تا هفته هشتم معین می شود، اضافه کرد: بازی راحت در لیگ نداریم و بازی ها سخت است و همه تیم ها با تمام قدرت به میدان می آیند.

وی با بیان اینکه فردا مقابل پارس جنوبی جم بازی سختی داریم و تلاش داریم با دست پر از بازی خارج شویم، اضافه کرد: تیم ما جوان و کم هزینه است و به تیم خودم ایمان دارم و به جوانان اعتماد کرده ایم.

مهاجری با بیان اینکه فوتبال قابل پیش بینی نیست و این موضوع فوتبال را جذاب می کند، ادامه داد: با وجود احترامی که برای پارس جنوبی قائلیم، ولی نیت مان کسب سه امتیاز است.

وی با بیان اینکه همیشه برای داوران احترام قائل بوده ام، خاطرنشان کرد: ما محروم نداریم اما دو بازیکن مان آسیب دیدگی جزیی دارند که باید ببینیم وضعیت شان چطور می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 397

به "نساجی جوان و کم هزینه است، مقابل پارس جم دنبال پیروزی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی جوان و کم هزینه است، مقابل پارس جم دنبال پیروزی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید