ناگلسمان پس از تاریخ سازی در لیگ قهرمانان: تمرکز بازیکنانم باورنکردنی و صعود حق آنها بود

به گزارش ایران 20 دانلود، سرمربی جوان تیم فوتبال لایپزیگ پس از تحمیل شکستی دیگر به تاتنهام ژوزه مورینیو در لیگ قهرمانان اروپا و صعود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها از شاگردانش تمجید کرد.

ناگلسمان پس از تاریخ سازی در لیگ قهرمانان: تمرکز بازیکنانم باورنکردنی و صعود حق آنها بود

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال لایپزیگ آلمان شب گذشته (سه شنبه) در خانه با نتیجه 3 بر صفر تاتنهام را شکست داد تا با احتساب برد یک بر صفر بازی رفت در لندن، در مجموع با نتیجه 4 بر صفر حریف انگلیسی اش را شکست داده و برای اولین بار به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

یولیان ناگلسمان، سرمربی لایپزیگ که تیمش در بوندس لیگا هم رقابت سفت و سختی با بایرن مونیخ برای کسب مقام قهرمانی دارد، با 32 سال و 231 روز سن، به جوان ترین سرمربی تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شد که تیمش را به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها می رساند.

او پس از پیروزی تیمش به سایت یوفا گفت: ما تیمی بسیار جوان هستیم که برای اولین بار حضور در مراحل حذفی لیگ قهرمانان را تجربه می کنیم و این کار را هم بدون ضربه احساس اضطراب و استرس انجام دادیم. با این حال باورنکردنی ترین چیز درباره تیم من تمرکزی است که روی بازی به سبک لایپزیگ نشان داد و امیدوارم که در دور بعدی رقابت ها هم این شرایط ادامه داشته باشد و چیزی تغییر نکند. این ما نبودیم که خودمان را به سبک بازی حریف تطبیق دادیم. ما به سبک خودمان بازی کردیم و آن را هم به شیوه ای استثنایی انجام دادیم.

سرمربی سابق هوفنهایم در ادامه تأکید کرد: من کاملاً راضی ام چون به دور بعد راه یافتیم و از آن مهمتر اینکه با شایستگی کامل هم این کار را انجام دادیم. در مجموع دو بازی چهار گل زدیم و یک گل هم دریافت نکردیم. تیم ما بهتر از تاتنهام بود و حقش بود که صعود کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 861

به "ناگلسمان پس از تاریخ سازی در لیگ قهرمانان: تمرکز بازیکنانم باورنکردنی و صعود حق آنها بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگلسمان پس از تاریخ سازی در لیگ قهرمانان: تمرکز بازیکنانم باورنکردنی و صعود حق آنها بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید