نامه های دیده نشده چارلز دیکنز به نمایش گذاشته می گردد

به گزارش ایران 20 دانلود، تعدادی از نامه های چارلز دیکنز نویسنده مشهور انگلیسی که تا به امروز دیده نشده اند برای نخستین بار به نمایش گذاشته می شوند.

نامه های دیده نشده چارلز دیکنز به نمایش گذاشته می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، 11 نامه متعلق به چارلز دیکنز یکی از برجسته ترین رمان نویسان تاریخ که پیش از این هرگز منتشرنشده اند به نمایش عموم گذاشته خواهند شد.

این نامه ها، چند دعوت نامه و اطلاعاتی درباره نویسندگی و عادت های مطالعه این نویسنده مشهور را دربرمی گیرند و جزئیاتی درباره سفر دیکنز به سوئیس را آشکار می نمایند.

در یکی از این نامه ها که در دهم فوریه سال 1866 به وسیله خالق آثار برجسته ای همانند اولیور توئیست، دیوید کاپرفیلد و سرود کریسمس نوشته شده است، دیکنز درباره نبود خدمات پستی در روزهای یکشنبه گلایه می نماید و از احتمال ترک کردن دهکده کِنت سخن می گوید.

این نامه بخشی از 300 شیئی هستند که به وسیله موزه چارلز دیکنز در سال 2020 از یک مجموعه دار آمریکایی خریداری شدند. در این مجموعه چندین مورد از لوازم شخصی، پرتره، طراحی و کتاب نیز وجود دارد.

موزه چارلز دیکنز واقع در لندن این مجموعه که 1.8 میلیون پوند ارزش دارد را با یاری صندوق میراث ملی، صندوق هنری و چند موسسه دیگر خریداری نموده است.

نمایش این مجموعه آثار در این موزه و به صورت آنلاین از روز چهارشنبه شروع خواهد شد.

چارلز جان هافِم دیکنز (به انگلیسی: Charles John Huffam Dickens)؛ (زاده 7 فوریهٔ 1812 - درگذشته 9 ژوئن 1870) نویسنده نامدار انگلیسی و برجسته ترین رمان نویس عصر ویکتوریا بود.

به عقیده جیمز جویس، نویسنده معاصر، از ویلیام شکسپیر به این سو، دیکنز تأثیرگذارترین نویسنده در زبان انگلیسی بوده است.

بسیاری از رویدادها و شخصیت های کتاب های چارلز دیکنز، بازتابی از رویدادها و شخصیت های زندگی واقعی دیکنز هستند. از او برای داستان سرایی و نوشتار توانمندش و خلق شخصیت های به یادماندنی، بسیار تحسین شده است.

دیکنز در طول زندگی خویش، محبوبیت جهانی بسیاری یافت. از نوشته های پرآوازه او می توان دیوید کاپرفیلد، آرزوهای بزرگ، الیور توئیست و داستان دو شهر را نام برد.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2116

به "نامه های دیده نشده چارلز دیکنز به نمایش گذاشته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه های دیده نشده چارلز دیکنز به نمایش گذاشته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید