نارون از هویت برند نو خود رونمایی کرد؛ گامی به سوی گردشگری معناگرا
به گزارش ایران 20 دانلود، آژانس گردشگری نارون پس از بیش از یک دهه فعالیت در حوزه سفرهای گروهی و طبیعت گردی، از هویت برند و راهبرد تازه خود رونمایی کرد. این تغییر بخشی از مسیر تحول برند برای هم سویی با نیازهای تازه مسافران و بازتاب ارزش های اصلی نارون است.
به گفته تیم مدیریت برند، پژوهش های کمّی و کیفی گسترده ای که طی سال گذشته اجرا شده، نشان می دهد مخاطبان امروز بیش از بازدید از مقاصد، در پی تجربه معنا، ارتباط انسانی و احساس تعلق در سفر هستند. بر همین اساس، نارون با بازتعریف جایگاه خود در بازار، مسیرش را از جهانگردی مقصد محور به سوی جهانگردی معناگرا (Meaningful Travel) تغییر داده است، رویکردی که بر تجربه، درک و ارتباط تمرکز دارد.
در فرآیند ری برندینگ، هویت بصری نارون نیز بازطراحی شده است. برخلاف گذشته که نشانه های طبیعت در طراحی برند نقش پررنگی داشت، در هویت تازه تمرکز بر مفهوم حرکت، هارمونی و عمق سفر قرار گرفته است. لوگو و زبان بصری تازه به جای تصویر طبیعت، بیانگر حس درونی سفر و تحول انسانی است.
نارون در مسیر تازه خود همچنان بر جهانگرد ایرانی و تجربه فرهنگی داخلی تمرکز دارد و هدف آن، ارائه مدلی حرفه ای و انسانی از سفر در بستر فرهنگ ایران است. هم زمان با این تغییر، پلتفرم دیجیتال نارون نیز بازطراحی شده تا تجربه کاربری به روزتری در اختیار مسافران قرار دهد.
به زودی، نارون با معرفی برنامه وفاداری مسافران و تورهای معناگرا فاز دوم تحول خود را شروع خواهد نمود، گامی در جهت شکل دهی آینده ای نو برای سفر در ایران؛ سفری از مقصد به معنا.
نارون در حال حاضر خدمات مختلفی در حوزه جهانگردی ارائه می نماید، از تورهای داخلی در بیشتر نقاط ایران، از طبس تا جزایر خلیج فارس و نقاط شمال و جنوب ایران می توانید با تنوع بسیار بالا و قیمت مناسب تور مدنظر خود را انتخاب کنید. بعلاوه تورهای خارجی مثل نپال، برزیل، کنیا، ژاپن، سریلانکا و شفق قطبی را نیز می توانید از آژانس جهانگردی نارون بخرید و با کیفیتی مناسب سفری خاطره انگیز و متفاوت را تجربه کنید.
ری برندینگ نارون سرشروع مسیری است که باعث می گردد مسافران در کنار تماشا منظره ها طبیعی و لذت بردن از مشاهده به طبیعت، با خیالی آسوده از کیفیت و نظم در برگزاری تورها و قیمت مناسب آن ها تجربه ای متفاوت را سپری کنید.
منبع: همگردی