مهار آتش سوزی 3 سوله مبل سازی در اسلامشهر

به گزارش ایران 20 دانلود، سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: صبح امروز چند باب سوله مبل سازی در محله چهاردانگه دچار آتش سوزی شد که با کوشش آتش نشانان آتش مهار شد، اما در این حادثه یک آتش نشان مصدوم شد.

مهار آتش سوزی 3 سوله مبل سازی در اسلامشهر

به گزارش صداوسیما، جلال ملکی گفت: یک مورد آتش سوزی در چند باب سوله واقع در اسلامشهر محله چهاردانگه، ساعت 5:14 صبح امروز به سازمان آتش نشانی تهران اعلام شد و با وجود اینکه این محدوده خارج از حوزه استحفاظی شهرداری و آتش نشانی تهران بود، اما سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

­سخنگوی سازمان آتش نشانی اضافه نمود: آتش نشانان در محل مشاهده می نمایند، 3 باب سوله با کاربری های مختلف به ویژه کاربری رویه کوبی مبل و مبل سازی با وسعت 600 متر که مسقف هم بود دچار آتش سوزی شده است.

­وی با بیان اینکه سقف یکی از سوله ها تخریب شده بود و سقف دو سوله دیگر در آستانه ریزش بود، گفت: آتش درحال سرایت به سوله های اطراف بود که آتش نشانان عملیات خودشان را شروع کردند و پیروز شدند آتش را مهار نمایند.

­ملکی با بیان اینکه در این عملیات یک آتش نشان هم مصدوم شد، اضافه نمود: ساعت 7:38 آتش نشانان تهران محل را برای لکه گیری پایانی و آنالیز دلیل حادثه به عوامل آتش نشانی چهاردانگه تحویل دادند.

منبع: فرارو
انتشار: 20 تیر 1402 بروزرسانی: 20 تیر 1402 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2254

به "مهار آتش سوزی 3 سوله مبل سازی در اسلامشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهار آتش سوزی 3 سوله مبل سازی در اسلامشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید