مقام نظامی لیبی خطاب به السیسی: دهانت را ببند!

به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، محمد قنونو سخنگوی نیروهای مسلح لیبی به اظهارات اخیر عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر در مورد این کشور واکنش نشان داد.

مقام نظامی لیبی خطاب به السیسی: دهانت را ببند!

بر اساس این گزارش، وی در این باره در یک پُست توئیتری نوشت: ما 7 کشور همسایه در اطراف خود داریم اما هیچگاه خطری را برای آنها ایجاد ننموده ایم.

سخنگوی نیروهای مسلح لیبی در ادامه نوشت: این دیگران بودند که تروریست ها را به سمت ما فرستادند؛ ما این کار را نکردیم.

این مقام نظامی دولت وفاق ملی لیبی همچنین خطاب به السیسی گفت: کسی که ما را تهدیدی برای کشور خود می داند، باید مرزهایش را ببندد.

وی اضافه کرد: کسی که لیبی را به عنوان تهدیدی برای امنیت ملی خود قلمداد می نماید باید سلاح ها، هواپیماها و مزدورانش را مهار کند.

قنونو تأکید کرد: کسی که هواپیماها و مزدورانش را به سمت ما فرستاده است باید دهانش را ببندد.

لازم به ذکر است، پیشتر عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر به صورت غیر مستقیم به احتمال مداخله نظامی مصر در تحولات لیبی اشاره نموده بود. این موضع السیسی مورد حمایت عربستان سعودی و امارات نهاده شد.

در همین ارتباط، وزارت خارجه عربستان سعودی بیان کرد که این کشور از مصر در دفاع از مرزها و ملت خود در برابر درگیری های منطقه حمایت می نماید. از سوی دیگر خبرگزاری رسمی امارات هم تأکید کرد که این کشور در کنار مصر برای حمایت از امنیت آن در برابر پیامدهای نگران کننده اوضاع لیبی ایستاده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1061

به "مقام نظامی لیبی خطاب به السیسی: دهانت را ببند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام نظامی لیبی خطاب به السیسی: دهانت را ببند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید