مقاله: تشکیل کمیته تدوین برنامه مبارزه با آلودگی هوای تهران

به گزارش ایران 20 دانلود، در این نشست مقرر شد کمیته ای به ریاست وزیر کشور و مسئولیت اجرایی شهردار تهران و با عضویت وزرای امور مالی و دارایی، نفت، صمت، راه و شهرسازی، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان ملی استاندارد، استانداری و شهردار تهران و پلیس راهور تشکیل و ظرف مدت یک هفته نقشه راه و برنامه مبارزه با آلودگی هوای کلانشهر ها را تدوین و در جلسه هفته آینده ارائه دهند.

مقاله: تشکیل کمیته تدوین برنامه مبارزه با آلودگی هوای تهران

در این گزارش بعلاوه توضیحاتی در مورد تکلیف مشترک دستگاه های اجرایی ذیل قانون هوای پاک مطرح شد و در ادامه پیشنهادات و برنامه های آینده مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

وی با تأکید بر اینکه مقابله با آلودگی هوا نیازمند متولی تعیینی در کشور است، اظهار کرد: تأمین اعتبار، سرمایه گذاری، برنامه ریزی، سیاست گذاری و اجرای برنامه های مختلف برای کاهش آلودگی هوا نیازمند سازماندهی، مدیریت و پیگیری مستمر است که باید به وسیله متولی تعیین و با همکاری سایر دستگاه ها و نهاد ها دنبال گردد.

در این جلسه که وزرای کشور، صنعت، معدن وتجارت، راه و شهرسازی، نیرو، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، شهردار، استاندار تهران، رئیس سازمان هواشناسی و رئیس سازمان ملی استاندارد حضور داشتند، گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه های آینده برای کاهش آلودگی هوای تهران و کلانشهر ها از سوی سازمان حفاظت محیط زیست و دیگر دستگاه ها ارائه شد.

منبع مقاله: تشکیل کمیته تدوین برنامه مبارزه با آلودگی هوای تهران

انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1927

به "مقاله: تشکیل کمیته تدوین برنامه مبارزه با آلودگی هوای تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تشکیل کمیته تدوین برنامه مبارزه با آلودگی هوای تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید