مشاهده مار پیتون در سوراخ توالت

به گزارش ایران 20 دانلود، مار پیتونی که سرش را از داخل سوراخ توالت بیرون آورده موجب وحشت صاحبخانه شد.

مشاهده مار پیتون در سوراخ توالت

وقتی به مار فکر می کنید اولین چیزی که به فکر می رسد ترس است. مارها، صرفنظر از نوع و جثه شان، موجودات ترسناکی به شمار می فرایند و هرگونه رویارویی با آن ها وحشت انگیز است. حال تصور کنید که در سرویس بهداشتی حضور دارید و ناگهان سر و کله یک مار از داخل سوراخ توالت پیدا می شود. وحشتناک است.

این اتفاقی بود که برای یک صاحبخانه اهل شرق آسیا رخ داد. این مرد که در دستشویی حضور داشت با دیدن این مار دچار وحشت شد و پا به فرار گذاشت. او بلافاصله با یک مارگیر محلی تماس گرفت و کمک خواست. در ویدیویی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده است لحظه ای را که این مارگیر محلی مار را از داخل سوراخ توالت بیرون می کشد به تصویر می کشد. در این ویدئو مارگیر با نوعی چوب این مار را از داخل سوراخ بیرون آورده و به بیرون از خانه منتقل می کند.

بیشتر بخوانید

این ویدئو از زمان انتشار در اینستاگرام میلیون ها بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربان نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: حتی از دیدن این ویدئو هم دچار وحشت شدم، چه برسد این مار را خودم در دستشویی می دیدم. کاربر دیگر نوشت: واقعا برای من دیدن مار در چنین جا هایی یک کابوس به شمار می رود.

خبرنگاران فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2107

به "مشاهده مار پیتون در سوراخ توالت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاهده مار پیتون در سوراخ توالت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید