محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی A33 سامسونگ در خبرنگاران

به گزارش ایران 20 دانلود، گلکسی A33 سامسونگ توانسته با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قیمت ارزان، نظر کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. از این رو، در این مقاله قصد داریم محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی A33 را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید آن را دارید، به راحتی به برترین لوازم جانبی آن نیز دسترسی داشته باشید.

محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی A33 سامسونگ در خبرنگاران

مشخصات گلکسی A33 سامسونگ

A33 سامسونگ مجهز به نمایشگر 6.4 اینچی Super AMOLED است که از رفرش ریت 90 هرتزی، رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل، حدبیشتر روشنایی نمایشگر 700 نیت، نسبت تصویر 20:9 و تراکم پیکسلی 411 پیکسل بر اینچ پشتیبانی می نماید. قلب تپنده این گوشی هوشمند سامسونگ تراشه اگزینوس 1280 سامسونگ است که همراه با پردازنده گرافیکی Mali-G68 می پردازد. کاربران می توانند از بین 4 یا 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 48 مگاپیکسلی است و در کنار آن، سنسور 8 مگاپیکسل فوق عریض، سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق میدان دیده می شوند. سنسور اصلی این گوشی امکان فیلم برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم کرده که قابلیت بسیار خوبی برای این گوشی میان رده به شمار می آید.

در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. دوربین سلفی این گوشی نیز همانند سنسور اصلی از فرمت فیلم برداری 4K پشتیبانی می نماید. گلکسی A33 سامسونگ به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر 25 وات، انرژی مجدد خود را تأمین می نماید. سیستم عامل اندروید 12 به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ را اجرا می نماید. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند از شبکه 5G به همراه استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار بهره می برد و از کارت حافظه میکرو SD نیز پشتیبانی می نماید.

در ادامه به معرفی محبوب ترین لوازم جانبی این گوشی هوشمند پرفروش در چهار بخش می پردازیم:

1. قاب محافظ

2. گلس

3. محافظ دوربین گوشی

4. شارژر

قاب های محافظ گلکسی A33 سامسونگ

کاور لوکسار مدل Duty برای گلکسی A33 سامسونگ

کاور محافظ گوشی هوشمند Duty برند لوکسار از جدیدترین مدل های عرضه شده این شرکت باسابقه به شمار می رود که تمرکز اصلی آن روی محافظت حدبیشتری گوشی است. این قاب دارای تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع 3 متر است و چهار طرف آن با الگوگیری از کیسه هوا ماشین طراحی شده که یاری شایانی در جذب فشار ناشی از افتادن می نماید. در تهیه این قاب از برترین مواد اولیه A+ استفاده شده که باعث زیبایی دو چندان آن می شود و بعلاوه از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می نماید. شما کاربران می توانید این کاور را با قیمت 65,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

کاور لوکسار مدل Unicom برای گلکسی A33 سامسونگ

قاب محافظ لوکسار مدل Unicom، یکی از پرفروش ترین لوازم جانبی گلکسی A33 سامسونگ به شمار می رود که با طراحی و ساختار شبیه به کیسه هوا در چهار طرف گوشی از آن در برابر ضربات محافظت خواهد نمود. این قاب محافظ، تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع 3 متر را دارد. این کاور به طور کامل دکمه های روی گوشی هوشمند شما را پوشش می دهد که باعث جلوگیری از خط و خش و ورود گرد و غبار خواهد شد. علاوه بر این با استفاده از این قاب، لنز دوربین گوشی نیز تحت محافظت قرار می گیرد و همانند قسمت جلویی کاور که لبه های بلندتری دارد، این قسمت هم به همین گونه طراحی شده است. کاور مدل Unicom با داشتن رنگ شفاف، زیبایی اصلی گوشی را حفظ خواهد نمود و بعلاوه دارای لبه هایی بالاتر از صفحه نمایش است. شما کاربران می توانید این کاور را با قیمت 65,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

کاور مدل سیلیکونی کد PHSORG برای گلکسی A33 سامسونگ

کاور مدل سیلیکونی کد PHSORG از برترین مواد اولیه ساخت لوازم جانبی و با برترین استاندارد روز جهان فراوری شده است. جنس این کاور به گونه ای است که در برابر افتادن نیروی مخالف را ایجاد می نماید و موجب می شود گوشی آسیب نبیند. بعلاوه لبه های این کاور از نمایشگر کمی بالاتر آمده و باعث شده در هنگام افتادن به صفحه گوشی آسیبی وارد نشود. دیگر نباید نگران به جای ماندن اثر انگشت بر روی کاور گوشی خود باشید؛ چرا که اثر انگشت بر روی این کاور نمی ماند. برای هر دکمه گوشی یک قطعه جدا بر روی کاور تعبیه شده و به راحتی می توانید از دکمه های گوشی استفاده کنید. شما کاربران می توانید این کاور را با قیمت 34,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

کاور نیلکین مدل Camshield برای گلکسی A33 سامسونگ

کاور نیکلین دارای محافظ لنز دوربین کشویی بسیار با کیفیتی است. برش های این کاور در قسمت پورت ها و دوربین با دقت بسیار بالایی صورت گرفته و بعلاوه پوششی از همان جنس منعطف TPU بر روی دکمه ها تعبیه شده تا آن ها را نیز مورد محافظت قرار دهد. اگر گوشی با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات دارد. همانند بیشتر قاب های این شرکت، این قاب محافظ نیز مجهز به کاور کشویی روی دوربین ها است که مانع آسیب تماشا آن ها می شود. شما می توانید این لوازم جانبی پرفروش گلکسی A33 را با قیمت 275,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

کاور لوکسار مدل Silca برای گلکسی A33 سامسونگ

کاور Silca از برند لوکسار، یک لوازم جانبی با کیفیت ساخت بسیار بالا برای گوشی گلکسی A33 سامسونگ است که در بلند مدت به هیچ عنوان تغییر شکل نخواهد داد. این قاب با بهره گیری از مواد اولیه گرید A+ رنگ ثابت خود را بر خلاف بسیار از قاب های موجود در بازار حفظ خواهد نمود. از ویژگی های مهم قاب Silca لوکسار می توان به داشتن تاییدیه استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع 3 متر، محافظت 360 درجه ای و حرارت پذیری بسیار بالا اشاره نمود. شما کاربران می توانید این کاور را با قیمت 78,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

کاور گاردتک مدل Dcamp2 برای گلکسی A33 سامسونگ

کاور محافظ گاردتک مدل Dcamp2 که از جنس سیلیکون ساخته شده، نه خیلی منعطف است و نه حالتی خشک و شکننده دارد. این قاب محافظ دور تا دور لنز دوربین را پوشش می دهد و فقط قسمت های لنز دوربین خالی می ماند. لبه های این کاور محافظ، به نحوی طراحی شده که روی دکمه های گوشی را نیز می پوشاند و قسمت های مربوط به پورت و درگاه های گوشی با دقت کم نظیری به منظور دسترسی آسان کاربر، برش داده شده اند. اگر گوشی با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات دارد. بعلاوه دیگر نباید نگران به جای ماندن اثر انگشت بر روی قاب گوشی خود نباشید؛ چرا که اثر انگشت بر روی این قاب نمی ماند. شما کاربران می توانید این کاور را با قیمت 80,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

کاور قاب تک طرح آبرنگی مدل Guard-14A برای گلکسی A33 سامسونگ

قاب آبرنگی با طراحی زیبا و مجذوب کنندهی که دارد، یکی از محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی A33 به شمار می رود. این قاب آبرنگی از سیلیکون بسیار نرم و لطیف ساخته شده که وقتی آن را لمس می کنید، این نرمی و لطافت به شما القا خواهد شد. این قاب محافظ سیلیکونی به گونه ای طراحی شده که به خوبی بر روی دکمه پاور، دکمه های صدا و برجستگی ها این گوشی قرار گرفته و دسترسی به پورت های آن را آسان کرده است. سیلیکونی بودن این قاب، قابلیت ضد تعریق بودن به آن داده که هنگام گرفتن گوشی در دست، داخل دستتان عرق نمی نماید. شما کاربران می توانید این کاور را با قیمت 107,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

کاور آیرون من مدل AUTO FOCUS V2 برای گلکسی A33 سامسونگ

این قاب محافظت قدرتمند از طراحی بهره می برد که همه لبه های آن، با ارتفاع قابل توجهی گوشی را در بر گرفته و مانع از آسیب رساندن به گوشی می شود. اگرچه هر طرف قاب با لبه های ژله ای پوشیده شده، اما به علت انعطاف پذیری لبه ها، کاربران برای نصب و جداسازی این قاب روی گوشی زحمتی نخواهند داشت. بعلاوه ژله ای بودن دور کاور موجب شده تا در صورت سقوط گوشی روی زمین شوک ناشی از ضربه در همه زوایای کاور پخش شده و آسیبی به گوشی وارد نشود. از دیگر قابلیت های خوب این کاور می توان به استند نگهدارنده آن اشاره نمود. بعلاوه به همراه این قاب، یک قلم لمسی مطابق با رنگ کاور به شما تقدیم می شود. شما کاربران می توانید این کاور را با قیمت 125,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

کاور زوبینا مدل Isabella Plus برای گلکسی A33 سامسونگ

اگر هوادار کارهای شیک و خاص هستید، خرید قاب Isabella Plus زوبینا را به شما پیشنهاد می کنیم. با این قاب مجذوب کننده می توانید در محافل و مهمانی ها درخشان تر از همواره ظاهر شوید. با بهره گیری از این قاب محافظ، شما به صورت هم زمان از بدنه و لنز های دوربین گوشی خود محافظت خواهید کرد. به لطف طراحی استاندارد این قاب، محل قرارگیری دوربین، سنسور و سایر پورت های گوشی باز است و کاربران برای کار با این امکانات گوشی مسئله ای نخواهند داشت. یکی از مهم ترین ویژگی های این قاب وجود زنجیر نگهدارنده بسیار ظریف و زیبا در پشت قاب است که شما می توانید از آن استفاده کنید. شما کاربران می توانید این کاور را با قیمت 150,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

گلس های محافظ گلکسی A33 سامسونگ

محافظ صفحه نمایش شهر گلس مدل SUPERD برای گلکسی A33 سامسونگ

این محافظ صفحه نمایش، تمام قسمت های نمایشگر را به صورت کامل پوشش می دهد و اجازه نمی دهد به صفحه نمایش گوشی شما آسیبی برسد. این گلس محافظ دارای قابلیت هایی همانند نصب آسان، عدم ایجاد حباب، لمس روان، سریع و بعلاوه عدم کاهش کیفیت تاچ و شفافیت صفحه نمایش است که کار کردن با گوشی را برای شما راحت تر می نماید. مکانیزم ساخت گلس مدل SUPERD، از جنس شیشه حرارت دیده است. شما کاربران می توانید این گلس را با قیمت 29,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

محافظ صفحه نمایش گلس استار مدل SUGA-Glass برای گلکسی A33

محافظ صفحه نمایش گلس استار با برشی دقیق تمام حاشیه های گوشی هوشمند را کاملا پوشش می دهد و محافظت و زیبایی را در کنار هم برای شما فراهم می نماید. طراحی دقیق این محصول موجب شده تا سنسورهای گوشی عملکرد خوبی داشته باشند و محدودیتی از بابت استفاده این محافظ نداشته باشید. گلس استار به راحتی روی نمایشگر گوشی هوشمند شما نصب می شود و پس از جداسازی نیز اثری از چسب آن دیده نمی شود. این محافظ صفحه نمایش بعلاوه چربی گریز است و اثر انگشت شما را به خود جذب نمی نماید. شما کاربران می توانید این گلس را با قیمت 32,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

محافظ های دوربین گلکسی A33 سامسونگ

محافظ لنز دوربین بادیگارد مدل Blk برای گلکسی A33 سامسونگ

این روزها انواع مختلفی از محافظ بخش های مختلف گوشی های هوشمند در بازار دیده می شود که یکی از مهم ترین آن ها، محافظ لنز دوربین گوشی های هوشمند است. محافظ لنز دوربین بادیگارد با طراحی باریک و سبک خود و در عین حال محکم، نه تنها وزن کلی گوشی را تغییری نمی دهد، بلکه به علت طراحی بسیار باریک و شفافیت بالا، روی کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی نیز تاثیری نمی گذارد و عکس های ثبت شده، مانند قبل با کیفیت و شفاف هستند. شما کاربران می توانید این محافظ لنز دوربین را با قیمت 36,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

محافظ لنز دوربین اسپریگ مدل LNSP برای گلکسی A33 سامسونگ

این لنز که از جنس فلز فراوری شده با ایجاد یک فاصله از دوربین گوشی مراقبت می نماید. در این نوع محافظ محل قرارگیری دوربین ها برش خورده و هیچگونه پوششی بر روی آن نیست و تنها با ایجاد فاصله از لنز محافظت می نماید. بنابراین کیفیت دوربین ها بطور کامل و 100% حفظ می شود و هیچگونه افتی در کیفیت عکس های شما به وجود نخواهد آمد. اصلی ترین مزیتی که این محافظ نسبت به سایر محافظ های لنز دوربین دارد، جنس فلزی آن است که مقاومت آن را بسیار بالا می برد. شما کاربران می توانید این محافظ لنز دوربین را با قیمت 23,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

شارژرهای مناسب گلکسی A33 سامسونگ

شارژر دیواری 25 وات سامسونگ مدل EP-TA800 برای گلکسی A33

شارژر سریع سامسونگ EP-TA800، یکی از اصلی ترین لوازم جانبی گلکسی A33 است که با وزن سبک و کم حجم خود می تواند در هر جایی همراه شما باشد. این شارژر دیواری سامسونگ از سرعت شارژ تا 25 وات پشتیبانی می نماید، بنابراین برای گوشی های هوشمند سازگار با استاندارد PD 3.0 حدبیشتر سرعت شارژ 25 وات را دریافت خواهید کرد. برای دریافت نتیجه بهتر هنگام استفاده از این شارژر دیواری پیشنهاد می شود که از کابل USB-C اصلی این شرکت استفاده کنید. شما کاربران می توانید این شارژر 25 وات را با قیمت 373,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

شارژر دیواری دبلیو یو دبلیو به همراه کابل تبدیل USB-C برای گلکسی A33

شارژر مدل T42 دبلیو یو دبلیو، یکی از محصولات بسیار باکیفیت این شرکت است که از فناوری QUiCK CHARGE 3.0 بهره می برد. این شارژر بعلاوه با حفاظت از شدت جریان برق از فشار بالای ولتاژ جلوگیری می نماید، می تواند دمای پایین خود را حفظ کرده و از قابلیت فست شارژ نیز پشتیبانی می نماید. این شارژر دیواری به همراه یک کابل USB-C با کیفیت، در قالب یک پک به شما ارائه می شود. این کابل نه تنها در برابر پوسیدگی و پاره شدن مقاومت خوبی دارد، بلکه از پیچ خوردگی هم جلوگیری می نماید. شما کاربران می توانید این شارژر 25 وات را با قیمت 200,000 تومان از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید.

کلام پایانی

در این مقاله به معرفی طیف گسترده ای از لوازم جانبی یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین گوشی هوشمند خبرنگاران یعنی گلکسی A33 سامسونگ پرداختیم. به نظر شما خرید کدام یک از این لوازم جانبی گلکسی A33 اهمیت بیشتری دارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگر کاربران خبرنگاران مگ در میان بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 آبان 1401 بروزرسانی: 18 آبان 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2149

به "محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی A33 سامسونگ در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین لوازم جانبی گلکسی A33 سامسونگ در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید