مایکروسافت تبادل داده از ویندروز 10 به تلفن همراه را راحت تر می نماید

به گزارش ایران 20 دانلود، کاربران ویندروز 10 از این پس به راحتی می توانند فایل های مختلف با حجم محدود را بدون احتیاج به اتصال به تلفن همراه خود ارسال نمایند.

مایکروسافت تبادل داده از ویندروز 10 به تلفن همراه را راحت تر می نماید

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، برای انتقال هر نوع اطلاعاتی از تلفن همراه به رایانه یا بالعکس کاربران این دستگاه ها مجبور هستند آن ها را به وسیله کابل به هم متصل نمایند. اما حالا مایکروسافت برای کاربران گوشی های هوشمند شرکت سامسونگ روش بهتری را ابداع نموده است.

مایکروسافت در آخرین نسخه بروزرسانی شده سیستم عامل ویندرو 10 این امکان را برای کاربران تلفن های همراه سامسونگ فراهم نموده است که تنها به وسیله اتصال مشترک به اینترنت WiFi فایل های مورد نظر خود را به گوشی ارسال و یا اطلاعاتی را از گوشی دریافت نمایند. یعنی کاربران گوشی های این شرکت دیگر احتیاج ندارند برای انتقال حتی یک تصویر از کابل USB استفاده نمایند.

شرکت مایکروسافت پیش از این نیز اقداماتی را برای ارتباط بیشتر سیستم عامل ویندوز با سیستم عامل اندروید انجام داده بود. از جمله می توان به معرفی قابلیت کپی و برچسب(Copy/Paste) که ماه پیش معرفی شده اشاره نمود. کاربران ویندروز 10 به وسیله این ویژگی می توانند اعلان های اپلیکیشن های تلفن همراه خود را روی نمایشگر رایانه مشاهده نمایند و حتی درصورت دریافت تماس، بدون احتیاج به گوشی آن را پاسخ دهند.

به نظر می رسد سازنده پرطرفدارترین سیستم عامل مخصوص رایانه در دنیا بیش از گذشته به دنبال ارتباط با کاربران تلفن همراه و جذب مخاطبان این دستگاه ها به سمت خود است. برای اتصال تلفن همراه خود به رایانه کافی است به قسمت مربوطه در بخش تنظیمات رفته و پس از آن تقریبا دسترسی به تمامی قسمت های گوشی در رایانه فراهم می گردد.

پس از اتصال گوشی به رایانه، انتقال فایل های مختلف بسیار ساده است. به منظور انتقال هر نوع داده ای از رایانه به گوشی یا از گوشی به رایانه باید روی آن کلیک نموده و نگه دارید سپس آن را در مقصد مورد نظر خود قرار دهد.

ظرفیت جابه جایی فایل بین ویندوز 10 و اندروید فعلا محدود است و تنها فایل هایی با حجم کمتر از 150 مگابایت ارسال و یا دریافت می شوند. انتقال اسناد نظیر فایل های پی دی اف و ورد نیز سقف محدودی دارند. با وجود این محدودیت ها ولی سرعت و کیفیت بالای انتقال بدون احتیاج به سیم قطعا توجه های زیادی را به خود جلب می نماید.

هر دو شرکت سامسونگ و مایکروسافت برنامه های ویژه ای برای آینده دارند و چنین همکاری هایی علاوه بر برقراری ارتباط بیشتر بین پرمخاطب ترین سیستم عامل های تلفن همراه و رایانه، کاربران بیشتری را جذب این شرکت ها می نماید.

4144/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 948

به "مایکروسافت تبادل داده از ویندروز 10 به تلفن همراه را راحت تر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت تبادل داده از ویندروز 10 به تلفن همراه را راحت تر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید