ماراتن هایکو 2018، سال سلامتی و شادی را شروع می نماید

به گزارش ایران 20 دانلود، شهر هایکو در کشور چین، فصل توریستی سال 2018 را در 14ام ژانویه با ماراتنی در سال سلامت و شادی، شروع خواهد نمود.

ماراتن هایکو 2018، سال سلامتی و شادی را شروع می نماید

ماراتن هایکو، سال جاری با جهتی بهبود یافته و خدمات ارتقا یافته در زمین های کنار رودخانه میسی در پارک تالابی فنگکوشی، آغاز خواهد شد. این برنامه، نمود کوشش های شهری برای بهبود و بازیابی اکوسیستم آن، است.

هایکو، شهر نارگیل در چین، بهشت گردشگران در استان جزیره ای هاینان، فصل گردشگری 2018 را در 14ام ژانویه (24 دی 1396) با صدای تفنگ آغاز ماراتن 2018 هایکو، آغاز خواهد نمود.

برگزارکنندگان این برنامه در سیلی از درخواست های افرادی که مشتاق دویدن با خوشحالی در یک جزیره سالم هستند، غرق شده اند؛ تاکنون بیش از یک میلیون درخواست برای ورود به این ماراتن به ثبت رسیده است. این مسابقه، در حقیقت آغاز مجموعه برنامه های تفریحی شهر هایکو است که برای جشن دریافت سی امین سالگرد تاسیس هاینان، برگزار خواهند شد.

ماراتن هایکو، سال جاری با وجود جهت بهتر و خدمات ارتقا یافته در زمین های کنار رودخانه میسی در پارک تالابی فنگکوشی (Meishe River Fengxiang Wetland Park) آغاز خواهد شد. این برنامه، در جهت نشان دادن کوشش های شهر، برای بهبود و بازیابی اکوسیستم آن، است.

جهت پیچ در پیچ ماراتن از میان زیباترین نقاط شهر، از جمله خیابان کنار رودخانه، پارک بایشانمن (Baishanmen Park)، پل قرن (Century Bridge)، باغ همواره سبز (Evergreen Garden) و ساحل کوشی کوشی (Xixiu) خواهد گذشت. این جهت، تجربه منحصربه فردی برای مسابقه دهندگان در فضای زیبای هایکو، چشم اندازهای شاعرانه و اکوسیستم غنی آن را رقم خواهد زد.

علاقه مندان به ماراتن در هایکو شانه به شانه قهرمانان این ورزش از سراسر دنیا و همچنین مردم دیگر کشورها، خواهند دوید. تیشرت های رسمی ماراتن از پارچه های راحتی دوخته شده اند که از عناصر منحصربه فرد طبیعی و باکیفیت هاینان بافته شده است. این تیشرت ها هدف این رویداد که در جهت سلامتی و شادی است را به دنیایان نشان خواهند داد.

در پشت هر تیشرت 5 حرف چینی با گویش محلی چاپ شده است که معنای آن، این است: هایکو، دوستت دارم؛ شعاری برای ابراز احساسات شرکت کنندگان به این شهر دوست داشتنی.

بر طبق گفته های ژی ژیاپینگ از اداره دولتی فرهنگ، رادیو، تلویزیون، نشر و ورزش هاینان؛ برای اطمینان از موفقیت و برگزاری درست این مسابقه، آژانس های دولتی در تمامی سطوح با یکدیگر در حال همکاری هستند تا خدمات مناسب و خوبی از جمله کنترل ترافیک و یاری های پزشکی، در اختیار گردشگران قرار دهند.

ماراتن هایکو 2018 از پشتیبانی سازمان پیشرو و توسعه گر چین، یعنی R&F، برخوردار است. این سازمان از سال 2015، هر سال با هدف تشویق قهرمانان و ترویج روش زندگی سالم، اسپانسر این برنامه است.

سال جاری، سازمان R&F، کمپینی به نام دویدن با شادی در چین را در سراسر کشور راه اندازی نموده است. آن ها همچنین در شهرهای اصلی چین، کلاب های قهرمانان را برای فراهم کردن امکانات دوی حرفه ای و تدریس مدیریت سلامت به افراد، تاسیس نموده اند.

افرادی که قابلیت های خوبی در این ورزش را در این کلاب ها از خود نشان دهند به دوی ماراتن 2018 هایکو اعزام خواهند شد و برای جایزه وسوسه کننده این مسابقه که سفری به جزیره آفتابی، است، در این رقابت شرکت خواهند کرد.

منبع: کجارو / traveldailynews.asia
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 533

به "ماراتن هایکو 2018، سال سلامتی و شادی را شروع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماراتن هایکو 2018، سال سلامتی و شادی را شروع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید