قابلیت چت متنی به کلاب هاوس اضافه می گردد

به گزارش ایران 20 دانلود، کلاب هاوس میخواهد قابلیت نوشتن متن در اتاق ها را به این شبکه اجتماعی اضافه کند.

قابلیت چت متنی به کلاب هاوس اضافه می گردد

خبرنگاران - روز گذشته شبکه اجتماعی کلاب هاوس اظهار داشت که میخواهد برای راحتی و رضایت کاربران خود علاوه بر پیغام صوتی قابلیت پیغام متنی را نیز اضافه کند.

به گزارش سایت engadget، با اضافه کردن این قابلیت در کلاب هاوس کاربرانی که نمی خواهند صحبت نمایند می توانند نظرات خود را در اتاق های این شبکه اجتماعی به صورت پیغام متنی تایپ نمایند. به گفته طراحان کلاب هاوس بسیاری از کاربران منتظر افزودن این قابلیت بودند. در اتاق های بسیار بزرگ یا اتاق هایی که تحت سلطه چند گوینده مشهور هستند، ممکن است یک عملکرد درون چت تنها راهی باشد که بعضی افراد بتوانند به این گفتمان بپیوندند.

امکان مشخص الگوی حذف پیغام ها و کاربران مزاحم برای سازندگان اتاق ها در کلاب هاوس وجود دارد، بعلاوه آن ها، قابلیت دسته بندی محتوا و اتاق ها را دارند.

کاربران می توانند پیغام هایی را که دستورالعمل های کاربری Clubhouse را نقض می نمایند به پلتفرم گزارش دهند. برای کسانی که ترجیح می دهند اتاق خود را فقط صوتی نگه دارند، عملکرد پیغام متنی اختیاری است. سازندگان می توانند هنگام ایجاد اتاق خود، قابلیت پیغام متنی را غیرفعال نمایند. اگر مدیران، هر اتاق را ضبط نمایند، گزارش مکتوب چت نیز ذخیره خواهد شد.

با قابلیت نو، سازندگان و افراد داخل اتاق ها، می توانند علاوه بر چت متنی اشتباهات تایپی خود را ویرایش نموده یا در صورت احتیاج آن را پاک نمایند. با این ویژگی نو کاربران کلاب هاوس بعلاوه می توانند با استفاده از ایموجی به پیغام های متنی واکنش نشان داده و نظرات خود را در اتاق ارسال نمایند. گفته شده، در کنار نمادی که در پایین صفحه سمت چپ واقع شده است، تعداد پیغام ها نشان داده می گردد و اگر کاربری نظرات نو را نخوانده، یک نقطه قرمز در کنار نماد ظاهر می گردد.

لازم به ذکر است که کاربران تمام سیستم عامل ها می توانند از امروز با به روز رسانی شبکه اجتماعی به نوترین نسخه، از این قابلیت استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2025

به "قابلیت چت متنی به کلاب هاوس اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت چت متنی به کلاب هاوس اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید