فهرست اصناف کم ریسک هنوز تهیه نشده است

به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش تجارت نیوز، یدالله صادقی در مورد تعیین شدن فهرست اصناف کم ریسک و پر ریسک استان تهران برای بازگشایی اظهار کرد: هنوز این لیست آماده نشده و وزارت صنعت با یاری وزارت بهداشت در حال تهیه این فهرست هستند تا پس از ابلاغ به سازمان صنعت استان تهران، به اصناف اعلام گردد.

فهرست اصناف کم ریسک هنوز تهیه نشده است

وی در مورد نارضایتی بعضی از اصناف از تداوم این تعطیلی هم گفت: قطعا بعضی از این شرایط ناراضی بوده و این قرنطینه بودن حتی برای ما نیز ناخوشایند است ولی در این شرایط سلامت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و مجبور به تحمل این شرایط هستند؛ البته اصناف نیز این شرایط را درک می نمایند.

رئیس سازمان صنعت استان تهران درباره یاری های در نظر گرفته شده برای اصناف و فعالان مالی خسارت دیده، خاطر نشان کرد: بخشی از این یاری به صورت وام 12درصد است که وزارت رفاه و صنعت در حال تهیه آیین نامه آن هستند و در مورد بیمه های بیکاری نیز اداره کل کار استان و تأمین اجتماعی در حال ثبت نام افراد بیکار هستند تا در صورت تأیید، بیمه بیکاری به آنها تعلق بگیرد.

صادقی در مورد شرایط مالیات اصناف هم توضیح داد: بر اساس اطلاعاتی که وجود دارد، قرار است برای تسلیم اظهارنامه های مالیاتی سه ماهه آخر سال 98 اصناف، تا خاتمه فروردین ماه مهلت داده گردد و برای بخگرددگی یا تخفیف های مالیاتی پس از دریافت اظهارنامه ها و آنالیز آن تصمیم گیری گردد.

منبع: تسنیم

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 930

به "فهرست اصناف کم ریسک هنوز تهیه نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست اصناف کم ریسک هنوز تهیه نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید