فرمانده نیروی انتظامی در ایلام: 50 درصد عبور و مرور زائران اربعین از مرز مهران انجام می گردد

به گزارش ایران 20 دانلود، فرمانده نیروی انتظامی بر تکریم زائران اباعبدالله الحسین تاکید نمود و گفت: شاهدیم کارکنان ناجا با دل و جان و علاقه در خدمت زائران اربعین هستند.

فرمانده نیروی انتظامی در ایلام: 50 درصد عبور و مرور زائران اربعین از مرز مهران انجام می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردارحسین اشتری در دهمین جلسه قرارگاه اربعین حسینی ناجا که با حضور مسئولان یگانهای نیروی انتظامی در مرز مهران برگزار گردید، گفت: براساس پیش بینی های انجام شده 50 درصد عبور و مرور زائران اربعین از مرز مهران انجام می گردد.

فرمانده ناجا به بی بدیل و بی نظیر بودن کنگره عظیم اربعین در جهان اشاره نمود و گفت: دشمن به طرق مختلف درصدد خدشه وارد کردن و کمرنگ کردن این حرکت عظیم است اما حضور پرشور زائران برای شرکت در این کنگره عظیم، توطئه های آنها را خنثی خواهد نمود.

وی از آمادگی کامل ناجا برای تأمین نظم و امنیت، عبور و مرور و خدمت رسانی به زائران اربعین خبرداد و گفت: نیروی انتظامی آمادگی مقابله با مسائل و حوادث غیرمترقبه احتمالی را دارد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور، بر تکریم زائران اباعبدالله الحسین تاکید نمود و گفت: شاهدیم کارکنان ناجا با دل و جان و علاقه در خدمت زائران اربعین هستند البته مردم همکاری بسیار خوبی دارند اما تأکید می کنم به هیچ کسی بدون مجوز اجازه عبور از مرز را نخواهیم داد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با آمادگی کامل در صحنه حضور دارد بر برطرف کمبودها تاکید نمود و ادامه داد: با جدیت کارها دنبال می گردد، ان شاء الله این جمعیت کثیر به مدد حضرت سیدالشهداء به سلامت عزیمت نموده و به کشور بازگردند.

سردار اشتری همچنین از مرکز مانیتورینگ قرار اه اربعین در مرز مهران، بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 448

به "فرمانده نیروی انتظامی در ایلام: 50 درصد عبور و مرور زائران اربعین از مرز مهران انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده نیروی انتظامی در ایلام: 50 درصد عبور و مرور زائران اربعین از مرز مهران انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید