ضرورت برنامه ریزی مناسب در دانشگاه ها در راستا کارآفرینی

به گزارش ایران 20 دانلود، رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب در دانشگاه ها در راستا کارآفرینی و ارتباط با جامعه برای حل مسائل و چالش ها در حوزه های مختلف و نقش اساسی و مهم روابط عمومی ها دراین راستا گفت: دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با راه اندازی کلینیک صنعت و معدن و مرکز رشدفناوری های پیشرفته، قدم های مثبتی در این راستا برداشته است.

ضرورت برنامه ریزی مناسب در دانشگاه ها در راستا کارآفرینی

به گزارش خبرنگاران، حسن ولی زاده در نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز پژوهش و فناوری منطقه سه کشور با اشاره به این نکته که روابط عمومی صرفا یک شغل نیست، بلکه مجموعه ای از مهارت ها و تخصص ها را شامل می گردد، اظهار کرد: روابط عمومی دانشگاه و مراکز علمی و پژوهشی همیشه باید خود را در جهت اهداف متعالی تبیین شده وزارت علوم و سیاست های نظام در حوزه علم و فناوری قرار دهند.

وی اضافه نمود: روابط عمومی ها، مغز متفکر، چشم بینا، زبان گویا و بازوان شایسته سازمان بوده و باید خصوصیاتی همچون دلسوزی، صداقت و بهره گیری از خرد جمعی را به عنوان یکی از راهکارهای موجود برای حل چالش های مسائل مختلف، دارا باشند.

علیرضا عبداللهی نژاد، مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم تحقیقات و فناوری نیز در ادامه این نشست با تشریح محورهای چهار گانه استراتژی ارتباطی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دانشگاه ها را به حرکت در این جهت و بیان دستاوردهای مختلف دعوت کرد و گفت: حضور فراگیر در فضای مجازی، ارتباط و تعامل با رسانه ها، حرفه ای کردن وب سایت ها، انتشار خبر نامه وزارت و دانشگاه ها چهار استراتژی این اداره کل محسوب می شوند.

وی، برگزاری جشنواره بزرگ عملکرد روابط عمومی های دانشگاه ها، پارک علم و فناوری و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در سه ماهه پایانی سال را ازجمله برنامه های اداره کل روابط عمومی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در امسال بیان کرد.

لازم به ذکر است؛ در ادامه این نشست، نتایج اولین جشنواره عملکرد روابط عمومیهای دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه سه کشور اعلام شد که روابط عمومی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، دو لوح سپاس و تندیس جشنواره را در بخش های انتشارات و سمعی و بصری به خود اختصاص داد.

نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها ومراکزپژوهش وفناوری منطقه سه کشور با حضور مدیران روابط عمومی دانشگاه ها ومراکز پژوهشی و فناوری استان های آدربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان و به میزبانی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار گردید.

انتای پیغام

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 450

به "ضرورت برنامه ریزی مناسب در دانشگاه ها در راستا کارآفرینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت برنامه ریزی مناسب در دانشگاه ها در راستا کارآفرینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید