صدور مجوز داخلی برای حضور تماشاگر در استادیوم آزادی

به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش خبرنگاران، فدراسیون فوتبال ایران میخواهد پس از دوران شیوع جهانی ویروس کرونا اقدام به حضور تماشاگران در ملاقات هفته جاری تیم ملی مقابل کره جنوبی کند.

صدور مجوز داخلی برای حضور تماشاگر در استادیوم آزادی

از این رو بخش بین الملل فدراسیون فوتبال در ابتدای مهرماه امسال با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا تقاضای خود مبنی بر حضور تماشاگر را خاطرنشان کرد.

به گفته حسین شریفی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال، AFC موافقت اولیه خود را با این موضوع اعلام نموده و خواهان اعلام جزئیات تعداد طرفداران و سایر مسائل شدند.

فدراسیون فوتبال هم پس از جلسه عصر پنجشنبه گذشته خود با مسئولان شورای تأمین استان، موافقت نهایی برای حضور طرفداران را کسب کردند و بلافاصله آن را با جزئیات در اختیار AFC قرار دادند.

همزمان با اعلام جزئیات قرار است شرایط برای فروش بلیت در سامانه رسمی فدراسیون اعلام گردد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی موضع خود را در این باره فعلاً اعلام ننموده است که تنها سه روز تا ملاقات ایران با کره جنوبی به جای مانده است.

تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از ساعت 17 روز سه شنبه این هفته در مرحله سوم انتخابی جام جهانی به مصاف هم خواهند رفت. این مسابقه در استادیوم آزادی برگزار می گردد و حساسیت زیادی برای هر دو تیم دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1824

به "صدور مجوز داخلی برای حضور تماشاگر در استادیوم آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز داخلی برای حضور تماشاگر در استادیوم آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید