شرح رفیعی پور درباره عدم حضورش در اردوی تیم ملی فوتسال

به گزارش ایران 20 دانلود، علیرضا رفیعی پور در مصاحبه با خبرنگاران، در واکنش به خبر پاسخ منفی اش برای حضور در اردوی تیم ملی فوتسال، گفت: همه از خدایشان است که پیراهن مقدس تیم ملی را بر تن نمایند و من هم با تمام وجود در اختیار تیم ملی هستم. برای اردوی اول یا دوم تیم ملی فوتسال بود که سرپرست تیم با بنده تماس گرفت و خواست که آب درمانی را قبل از آغاز اردو، در کمپ تیم ملی آغاز کنم.

شرح رفیعی پور درباره عدم حضورش در اردوی تیم ملی فوتسال

وی اضافه نمود: چهار ماه از عمل جراحی من گذشته بود و مشغول بدنسازی بودم. از سرپرست تیم ملی خواستم اگر امکانش وجود دارد، در این اردوی سه، چهار روزه نباشم. فقط همین را گفتم. خوشبختانه روز یکشنبه این هفته به همراه دیگر ملی پوشان فوتسال، واکسن کرونا زدم. خدا را شکر در تیم ملی هستم ولی تصمیم نهایی را کادر فنی می گیرد. با تمام وجود در خدمت تیم ملی هستم. در حال حاضر پنج ماه از عمل جراحی من گذشته است و اواسط تیرماه می توانم پا به توپ شوم.

این بازیکن فوتسال ایران در واکنش به حضور شجری و کریمی دو ملی پوش دیگر در اردوی تیم ملی برای انجام کارهای بازتوانی و برطرف مصدومیت، تاکید نمود: شجری مصدوم بود ولی آسیب دیدگی او اواخر فصل گذشته لیگ برطرف شد و حتی در چند بازی آخر به میدان رفت. کریمی هم سه ماه از عمل جراحی اش گذشته بود و شرایطش با من فرق داشت.

رفیعی پور در پاسخ به این سئوال که آیا با کادر فنی تیم ملی در این ارتباط مصاحبه داشته اید؟ اظهار کرد: بله؛ یکشنبه که برای دریافت واکسن آمده بودم با آقای ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی صحبت کردم و او شرایطم را جویا شد. حتی آقای دوران، بدنساز تیم ملی هم پایم را تست کرد و قرار شد با او هماهنگ باشم. از تیرماه می توانم پا به توپ شوم و مسئله ای برای حضور در جام جهانی ندارم ولی همانطور که گفتم این به تصمیم سرمربی تیم ملی بر می شود.

وی که سابقه بازی در کشورهای ویتنام و اندونزی را هم دارد، در سرانجام گفت: فعلاً پیشنهاد خارجی ندارم. چند تیم داخلی پیشنهاد داده اند ولی اولویتم بازی در تیم کراپ الوند است. فصل گذشته وقتی به این تیم اضافه شدم، آسیب دیدم و قسمت نبود برای کراپ بازی کنم. در حال حاضر وضعیتم برای فصل بعد چیزی تعیین نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1715

به "شرح رفیعی پور درباره عدم حضورش در اردوی تیم ملی فوتسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح رفیعی پور درباره عدم حضورش در اردوی تیم ملی فوتسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید