شناسایی و توقیف ادوات غیرمجاز حفاری چاه در سرخس

به گزارش ایران 20 دانلود، مدیر امور منابع آب سرخس گفت: ادوات غیرمجاز حفاری چاه در سرخس جهت اجرای طرح سازگاری با کم آبی شناسایی و توقیف شدند.

شناسایی و توقیف ادوات غیرمجاز حفاری چاه در سرخس

به گزارش از ،محمدرضا عبادی نژاد مدیر امور منابع آب سرخس با بیان اینکه شرایط بحرانی دشت های خراسان رضوی در حالی مورد توجه و نگرانی مسئولان و کارشناسان است که شاهد کاهش نزولات جوی بوده ایم و باید خود را برای سالی خشک آماده کنیم، گفت: یکی ازاقدامات امور منابع آب سرخس اجرای طرح سازگاری با کم آبی و برخورد با متخلفانی است که با وجود این شرایط اقدام به حفر غیرمجاز چاه و برداشت از منابع آب زیرزمینی می نمایند.

او اضافه نمود: با کوشش و هوشیاری گروه های گشت و بازرسی این امور و هماهنگی دادستانی و پاسگاه مرزی ادوات حفاری غیرمجاز چاه در اراضی روستای کچولی توقیف شد.

مدیر امور منابع آب سرخس ادامه داد: پارسال این امور با انسداد 41 حلقه چاه غیرمجاز پیروز به صرفه جویی دو میلیون و 200 هزار مترمکعب برداشت غیرمجاز از منابع آب زیرزمینی شد.

عبادی نژاد با اشاره به این که صیانت و حفاظت از منابع آبی از اهداف آب منطقه ای است، بیان نمود: برخورد با متخلفانی که به صورت غیرقانونی اقدام به برداشت از آب های زیرزمینی می نمایند نه تنها مجازات های قانونی را در پی دارد بلکه عواقب ناگوار آن برای آیندگان ما خواهد بود.

/ ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1601

به "شناسایی و توقیف ادوات غیرمجاز حفاری چاه در سرخس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی و توقیف ادوات غیرمجاز حفاری چاه در سرخس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید