سنگهای شگفت انگیز در اطراف جزایر بریتانیا

به گزارش ایران 20 دانلود، حلقه‌های سنگی در جزایر بریتانیا ، میراث معنوی و معنوی مردم هستند که هزاران سال پیش در اینجا زندگی می‌کنند . حتی امروز این اماکن مذهبی ، زائران را از همه جور و یا مردمی که به میراث فرهنگی و فرهنگی علاقه دارند ، جذب می‌کنند . این ده محل که بیشتر حلقه‌های سنگی یافت می‌شوند را بررسی کنید .

سنگهای شگفت انگیز در اطراف جزایر بریتانیا

10. ولز
به عنوان یک کشور متفاوت ، حلقه‌های سنگی ولز هم ممکن است کمی از بقیه یافته‌های سراسر بریتانیا متفاوت باشند . سنگ‌های Gwyn به خاطر اندازه خود مشهور هستند و گاهی به 4 متر می‌رسد .
چرا به آنجا بروی ؟
خود ولز محل خوبی برای بازدید است . مناظر زیبای ، دره‌های سبز و فرهنگ کمی متفاوت ، باعث می‌شود این مناظر جذابیت خوبی داشته باشند.
9. کورنوال ، انگلستان
کورنوال یکی از زیباترین مناطق جزایر بریتانیا است که به جذب هنرمندان معروف است و بسیاری از تلاش خود را برای تسخیر زیبایی فریبنده سواحل متحرک سواحل و دریا انجام داده‌اند . در این میان حلقه‌های سنگی متعددی در اطراف منطقه پراکنده شده‌اند و زائران را از همه طبقات مختلف جذب می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
علاوه بر دایره‌ها ، از خط ساحلی اله‌ام گرفته بازدید کنید که به خاطر زیبایی آن مشهور است .
8. Cumbria ، انگلستان
استان Cumbria در بخش شمالی کشور ، در میان گردشگران بسیار محبوب است . میراث فرهنگی و تاریخی غنی آن و همچنین طبیعت زیبا ، دریاچه‌ها و دره‌های مرموز آن را می‌توان در سفره‌ای متعدد راهنمایی کرد . در این ضمن بسیاری از محافل پراکنده در اطراف آن ، توسط کاهنان اسرار آمیز در عصر برنز ساخته شدند .
چرا به آنجا بروی ؟
شگفتی‌های طبیعی باورنکردنی و همچنین بسیاری از مکان‌های تاریخی ، از جمله حلقه‌های سنگی ، کلیساهای جامع ، قصرها ، دریاچه‌ها ، پارک‌ها و بسیاری دیگر را کشف کنید .
7. دربی شر ، انگلستان
پارک ملی منطقه پیک در اینجا قرار داده شده‌است که بازدیدکنندگان را در سراسر سال جذب می‌کند و فعالیت‌های فراوانی در فضای باز انجام می‌دهد . این شهرستان دارای مناظر زیبا و روستاهای تاریخی است . حلقه‌های سنگی می‌توانند در پارک‌ها پیدا شوند ، که محل خوبی برای دیدن هنگام پیاده‌روی در طبیعت است .
چرا به آنجا بروی ؟
این استان افرادی را جذب خواهد کرد که به دنبال طبیعت بکر و فعالیت‌های خارج از خانه هستند .
6. Devon ، انگلستان
بخش دیگری که گردشگران زیادی را به خاطر خط ساحلی و بسیاری از استراحتگاه‌های کنار دریا جذب می‌کند . روستاهای ساحلی زیبا با غذاهای متمایز و سبک زندگی آن‌ها برای بازدید در فصل توریستی جذاب هستند .
چرا به آنجا بروی ؟
از آنجا که اصالت واقعی آن‌ها بسیار قدیمی و کاملا ً گمنام است ، حلقه‌های سنگی به خوبی حفظ‌شده در دوران ماقبل تاریخ بر فرهنگ عامه برتری دارند .
5. دورست ، انگلستان
این شهرستان به خاطر صخره‌های بلند و سفید dazzling که مشرف به کانال است مشهور است . دروازه Durdle یکی از مشهورترین جاذبه ساحلی انگلستان است . در این میان تعداد کمی از حلقه‌های سنگی باقی مانده در مکان‌های بسیار مرموز جنگلی یافت می‌شوند .
چرا به آنجا بروی ؟
صخره‌های ساحلی زیبا باید حداقل یک‌بار در طول عمر آن را ببینند .
4. کورک ، ایرلند
بزرگ‌ترین شهرستان جمهوری ایرلند ، دارای بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای کشور است . در عین حال ، همچنین برخی از مکان‌های تاریخی و تاریخی دست‌نخورده باقی مانده‌اند . تقریبا ً تعداد کمی از حلقه‌های سنگی باستانی در اطراف این استان یافت می‌شوند .
چرا به آنجا بروی ؟
از کورک به عنوان یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مناطق کشور بازدید کنید .
3. جزیره ارل آو آرن ، اسکاتلند
این منطقه دارای حلقه‌های سنگی بی نظیری است که در هیچ جای دیگری پیدا نمی‌شود . مانند برج‌های بلند of مور دور - گروهی از شش دایره ، که در محیط بکر و بکر جزیره یافت می‌شوند .
چرا به آنجا بروی ؟
این جزیره یک جاذبه توریستی مشهور است که بیشتر برای قلعه Brodick ساخته شده‌است . با این وجود ، چیزهای بیشتری برای کشف وجود دارد ، از جمله میراث باستانی ، طبیعت زیبا و حلقه‌های سنگی .
2. ویلتشایر انگلستان
استون Stonehenge مشهورترین محیط سنگی و بناهای تاریخی باستانی است که در این منطقه واقع شده‌است . این معما معمایی و معمایی است که امروزه دانشمندان ، که نمی‌توانند توضیح دهند، چگونه این سازه‌های عظیم می‌توانند توسط مردم باستانی جابجا شوند .
چرا به آنجا بروی ؟
چشم‌انداز countys در دره‌های زیبا قرار دارد .
در خلال این مدت ، استون Stonehenge اگرچه گفته می‌شود که به وسیله جمعیت و بهره‌برداری توریست از نظر روحی خالی شده‌است ، با این حال یک محل مهم برای کشف آن است .
1. Aberdeenshire ، اسکاتلند
گردشگری یک صنعت جدید و پر رونق در Aberdeenshire است که به طبیعت متنوع آن افتخار می‌کند : از سواحل شنی و بنادر ماهیگیری ، تا عجایب زمین‌شناسی و مناظر کوهستانی . همچنین تعداد زیادی از حلقه‌های سنگی مختلف را در بر می‌گیرد که زائران را به عنوان ماجراجویی جذب می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
کشف فعالیت‌های متنوع ، مکان‌ها ، مکان‌های میراث تاریخی و شهرهای پر جنب و جوش در این استان .

انتشار: 7 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 10

به "سنگهای شگفت انگیز در اطراف جزایر بریتانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگهای شگفت انگیز در اطراف جزایر بریتانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید