سریال ثانیه پایانی و این بار ایمان صادقی، زنگنه به مدال برنز رسید

به گزارش ایران 20 دانلود، نماینده وزن 61 کیلوگرم ایران در حالیکه تا 2 ثانیه مانده به خاتمه از حریف چینی خود 3 بر یک پیش بود 2 امتیاز از دست داد و از رسیدن به مدال برنز امیدهای دنیا بازماند.

سریال ثانیه پایانی و این بار ایمان صادقی، زنگنه به مدال برنز رسید

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های 5 وزن دوم و خاتمهی کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی دنیا 2018 در رومانی، ایمان صادقی در دیدار رده بندی وزن 61 کیلوگرم برای کسب مدال برنز دنیا برابر مینگ هولیو از چین به روی تشک رفت و در خاتمه در حالیکه تا 2 ثانیه مانده به خاتمه مبارزه با نتیجه3 بر یک پیش بود 2 امتیاز از دست داد و با نتیجه 3 بر 3 مغلوب شد تا سریال ناکامی کشتی گیران ایران در رده های سنی مختلف اینبار برای این کشتی گیر با تجربه دردسرساز گردد و یک مدال با ارزش دنیای به راحتی از چنگ ایران خارج گردد. صادقی در اخاتمه به داوری معترض بود و اعتقاد داشت داوران باید یک امتیاز می دادند اما درخواست مربی چین برای چلنج، باعث شد دو امتیاز به کشتی گیر چینی تعلق گیرد.

صادقی پیش از این در دور نخست به مصاف بایرجان توربک از قزاقستان رفت و در خاتمه با نتیجه 4 بر 4 به برتری رسید. وی در دور دوم نیز برابر ارطغرل قهوه چی از ترکیه 5 بر صفر پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید.وی در این مرحله نیز با برتری 5 بر 3 مقابل جئورجیو پیلیدیس از یونان راهی نیه نهایی شد اما در دیدار نیمه نهایی برابر سین فائوز از آمریکا 2 بر صفر مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

اما نوید زنگنه در وزن 74 کیلوگرم در دیدار رده بندی مقابل آندرانیک گابریلیان از ارمنستان با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید و دومین مدال برنز ایران در این رقابت ها را بر گردن آویخت.

زنگنه پیش از این و در دور مقدماتی که دیروز(شنبه) برگزار گردید، در دور نخست استراحت کرد سپس برابر ماکسیم واسیلی اوگلو از رومانی رفت و در خاتمه در حالیکه 4 بر 3 از حریف خود عقب بود با ضربه فنی مغلوب شد و با توجه به فینالیست شدن حریفش، راهی گروه بازنده ها شد.در این مرحله نیز اسلام عبدالله یف از آذربایجان برابر زنگنه حاضر به مبارزه نشد تا زنگنه به عنوان فرد پیروز راهی رده بندی گردد.

در ادامه این رقابت ها 3 نماینده دیگر ایران برای کسب مدال به روی تشک می روند.کامران قاسمپور در وزن 86 کیلوگرم برای مدال طلا به مصاف حریف روس می رود و حسین شهبازی در 92 و امین طاهری در 125 کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز دنیا به مصاف رقبایشان می روند.

تیم ایران در 5 وزن نخست تنها به یک مدال برنز توسط علی شعبانی رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 88

به "سریال ثانیه پایانی و این بار ایمان صادقی، زنگنه به مدال برنز رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال ثانیه پایانی و این بار ایمان صادقی، زنگنه به مدال برنز رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید