سرمربی تیم بازارهای کوثر: هیجان زیادی در بازی داشتیم

به گزارش ایران 20 دانلود، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم فوتسال بازارهای کوثر اصفهان گفت: بازیکنانم هیجان زیادی داشتند و به دنبال کسب 3 امتیاز این دیدار بودیم تا بتوانیم با روحیه، خود را برای بازی سنگینی که هفته آینده مقابل سن ایچ داریم آماده کنیم.

سرمربی تیم بازارهای کوثر: هیجان زیادی در بازی داشتیم

سعید رستمی امروز (سه شنبه-28 بهمن ماه) پس از پیروزی تیمش مقابل فرش آرا اظهار کرد: شرایط برای ما خوب نبود، تساوی هفته گذشته حکم باخت برای ما داشت، برای ادامه راستا به 3 امتیاز این بازی نیاز زیادی داشتیم.

وی اضافه نمود: در این بازی مقداری هیجان بازیکنان ما زیاد بود و به نوعی فقط در نیمه اول ساختار دفاعی خوبی داشتیم و نیمه دوم شرایط دفاعی مطلوبی نداشتیم. بچه ها صرفا به دنبال 3 امتیاز بودند و امیدوارم در بازی سنگین هفته آینده مقابل سن ایچ نیز پیروز میدان باشیم.

به گزارش خبرنگاران، سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر گفت: فدراسیون برای انجام بازیها یکسری پروتکل ها را تصویب کرده و ما هم مانند سایر تیم ها آن را رعایت می کنیم و کنترل بقیه افراد حاضر در ورزشگاه به عهده ما نیست و تحت نظارت مجموعه برگزاری یعنی هیئت فوتبال و ناظر فدراسیون است. فکر می کنم تعداد افراد حاضر در سالن که سرمربی فرش آرا اعلام کرده در 10 یا 15 ضرب شده اند.

رستمی اعلام کرد: در مقابل راگا مستحق اتفاقاتی که رخ داد نبودیم و تا حدود 2 هفته تبعات آن را شاهد بودیم. به هر جهت آن اتفاقات تمام شده و تمرکز خود را برای بازی با سن ایچ قرار خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1479

به "سرمربی تیم بازارهای کوثر: هیجان زیادی در بازی داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم بازارهای کوثر: هیجان زیادی در بازی داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید